عصرانه خبری شهرهای ایران در اول اردیبهشت ماه

در این بسته خبری از تکذیب افزایش کرایه تاکسی در ساری تا راه اندازی سامانه هوشمند شهروند سپاری شاهین شهر و آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ نجف آباد در سال ۹۹ را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اتمام تهیه طرح شناسایی فضاهای ناامن شهری قزوین

محمد اسماعیل حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین، گفت: تهیه طرح شناسایی فضاهای ناامن شهری در قزوین و اولویت‌بندی و ارائه پیشنهادهای اجرایی اصلاح آن‌ها توسط سازمان خدمات طراحی به پایان رسید.

واکسیناسیون ۵۰ پاکبان سبزواری

امیر ناطقی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار گفت: ۵۰ پاکبان سبزواری در برابر کرونا واکسینه می‌شوند.

افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس در شهرکرد مجاز نیست

اردشیر ترکی، معاون اداری و مالی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: افزایش قیمت کرایه حمل و نقل بار و مسافر در سایر استان‌ها از ابتدای سال انجام شده، اما در شهرکرد تاکنون با افزایش قیمت موافقت نشده است.

احداث ساختمان عملیاتی آتش نشانی توسط خیر یاسوجی

نستهن مقدم، شهردار یاسوج گفت: این ساختمان در دو طبقه و به مساحت ۶۰۰ مترمربع اجرا خواهد شد که طبقه همکف آن برای آشیانه ماشین و طبقه اول آن نیز برای اتاق‌های فرماندهی عملیات، استراحتگاه‌ها و سایر بخش‌های عملیاتی خواهد بود.

آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ نجف آباد در سال ۹۹

مجید شفیعی، معاون شهرسازی شهرداری نجف‌آباد گفت: طی سال ۹۹ در کمیسیون‌های بدوی و تجدیدنظر ماده ۱۰۰ شهرداری نجف‌آباد، در مجموع بیش از ۳۸۰۰ پرونده بررسی، مطرح و منجر به صدور رأی شده است.

ترمیم مسیر تردد خودروهای حمل بار اداره بندر آبادان آغاز شده است

محمودرضا شیرازی، شهردار آبادان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های جدی ما، ترمیم آسفالت مسیر تردد خودروهای حمل بار اداره بندر آبادان است، گفت: عبور و مرور روزانه این ماشین آلات سنگین به سطح معابر آسیب جدی وارد کرده است و باید هر چه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.

تشدید محدودیت‌های کرونایی در اسدآباد

فرماندار اسدآباد گفت: لازم است در راستای پیشگیری از ویروس کرونا نظارت و بازرسی بر اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچون گذشته توسط دستگاه‌های مرتبط تشدید شود.

کرایه تاکسی در ساری افزایش پیدا نکرد

شهرداری ساری هرگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهر را تکذیب کرد و از شهروندان خواست تا رانندگان متخلف را به سازمان حمل و نقل بار و مسافر این نهاد معرفی کنند.

استمرار عملیات ضدعفونی ادارات و معابر عمومی اسلامشهر

در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، عملیات ضد عفونی ادارات و معابر عمومی شهر در حال انجام است که در این راستا جایگاه سوخت واوان، اداره آگاهی، شهرداری مرکز، شورای شهر، شهرداری منطقه ۵، شهرداری منطقه ۳، شهرداری منطقه ۶ و برخی مراکز عمومی ضدعفونی شد.

سامانه هوشمند شهروند سپاری شاهین شهر راه اندازی شد

افشین وزیری، معاون حوزه شهرسازی و معماری شهرداری شاهین شهر گفت: رویکرد جدید مدیریت شهری در حوزه شهرسازی و معماری ارائه خدمات بی واسطه در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته است که در این راستا سامانه هوشمند شهروند سپاری به عنوان نخستین سامانه راه اندازی و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 488458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.