به‌روزرسانی مستمر تجهیزات آتش‌نشانی سمنان در سال ۱۴۰۰

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: در راستای پیش‌بینی بودجه سال ۱۴۰۰ و حمایت‌های شهرداری و شورا، انتظار می رود تا در سال جدید بتوانیم برای به‌روزرسانی مستمر امکانات و تجهیزات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان اقدام کنیم.

سعید اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان این که در حال حاضر پنج ایستگاه آتش نشانی در داخل شهر سمنان و یک ایستگاه در شهرک صنعتی وجود دارد، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و تأمین اعتبار لازم، ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی مسکن مهر سمنان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: خوشبختانه تمامی تجهیزات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به‌روز است و این امکانات در سراسر ایستگاه‌های عملیاتی وجود دارد، اما به‌روز بودن تجهیزات فعلی به منزله این نیست که از تهیه، تأمین و افزایش تجهیزات غافل شویم لذا انتظار می‌رود در راستای پیش بینی بودجه سال ۱۴۰۰ و حمایت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر سمنان بتوانیم برای به‌روزرسانی مستمر امکانات و تجهیزات اقدام کنیم.

اسماعیل پور در خصوص آخرین شیوه جذب و نحوه آموزش افراد داوطلب آتش نشانی تصریح کرد: هر ساله دوره‌های جذب آتش نشان داوطلب در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از طریق فراخوان و اطلاع رسانی برگزار می‌شود، اما در یک سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا، آموزش‌ها متوقف شده است و تنها در بعضی مقاطع جهت به‌روزرسانی داوطلبان گذشته به صورت آنلاین و در فضای مجازی آموزش‌ها ارائه می‌شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: تلاش‌های نیروهای این سازمان در تمامی عملیات‌ها ستودنی است و امیدواریم تا در سال ۱۴۰۰ و سال‌های آتی شاهد کاهش حوادث مختلف باشیم.

کد خبر 488440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.