الدحیل هم گل باران  می شود؟

آبی پوشان امشب در سومین بازی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل قطر می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال بعد از دو برد پرگل در هفته‌های اول و دوم لیگ قهرمانان آسیا، امشب در آخرین دیدار دور رفت رقابت‌ها از ساعت ۱۵/‏۲۲ به مصاف الدحیل‬ قطر خواهد رفت. الدحیل قطر یکی دیگر از تیم‌های خوب گروه C لیگ قهرمانان است و باید دید شاگردان مجیدی می‌توانند مثل دو دیدار گذشته آنها را از پیش رو بردارند یا خیر. از نکات قابل توجه این دیدار مصاف علی کریمی هافبک الدحیل برابر تیم سابقش یعنی استقلال خواهد بود. وی یکی از مهره‌های اصلی الدحیل در خط میانی است و انتظار می‌رود کار سختی را برابر آبی پوشان داشته باشد.

مظاهری درون دروازه

عملکرد خوب رشید مظاهری در طول فصل لیگ برتر و دو دیدار گذشته نشان می‌دهد این بازیکن گلر آبی‌پوشان در سومین بازی آن‌هاست.

مدافعان ثابت

محمد نادری، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند و وریا غفوری، چهار مدافع آبی‌ها برابر حریف قطری خواهند بود. مرادمند برای دومین دیدار پیاپی به جای عارف غلامی فیکس خواهد بود.

خط میانی آبی‌ها

مسعود ریگی، هروویه میلیچ، آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی هافبک‌های مجیدی در مصاف با الدحیل هستند. فرهاد مجیدی در نیمه دوم می‌تواند از مهدی مهدی‌پور، سبحان خاقانی و داریوش شجاعیان در خط میانی آبی‌ها استفاده کند.

مهاجمان

استقلال در این دیدار دو مهاجم را در ترکیب خود خواهد دید، مهدی قایدی و شیخ دیاباته مهاجمان تیم در این بازی خواهند بود و باید دید برابر مدافعان تحریف چه عملکردی خواهند داشت. این در حالی است که ارسلان مطهری نیز می‌تواند برگ برنده کادر فنی در این دیدار باشد و نیمه دوم به جمع مهاجمان استقلال اضافه شود.

ترکیب استقلال برابر الدحیل

محمد رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد نادری، وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، هروویه میلیچ، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

کد خبر 488355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.