پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: همانطور که پیش بینی می‌شد قیمت فروش هر دلار آمریکا در جریان معاملات امروز بازار با کاهش بیش از ۳۱۰ تومانی به کانال ۲۳ هزارتومان رسید تا هر دلار آمریکا در بازار آزاد، ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش برسد.

وی افزود: عرضه ارزهای شاخص و پر معامله بازار همچون دلار، یورو، پوند و درهم در روزهای اخیر از سوی بانک مرکزی و صرافی‌های وابسته به آن شدت گرفته و به نظر می‌رسد دستگاه‌های اقتصادی وابسته به دولت قصد دارند نقش مذاکرات وین در کاهش نرخ ارز و بهبود نوسانات ارزش ارزهای شاخص را برجسته نمایی کنند.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: تقاضا برای خرید دلار آمریکا در بازار آزاد افزایش یافته و به نظر می‌رسد با توجه به تلاش بانک مرکزی برای پایین نگه داشتن نرخ ارز، قیمت هر دلار آمریکا در جریان معاملات روز آینده بازار کاهش محسوسی را تجربه کند.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 488307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.