هر گونه افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی در قزوین ممنوع است

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: هرگونه افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی در قزوین تا اعلام مصوبه جدید ممنوع است و با رانندگان متخلف برخورد می‌شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین اسماعیل عرشیان در این باره اظهار کرد: با توجه به این که اجرایی شدن افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی در سال جدید منوط به تصویب در فرمانداری است، تا طی شدن روال قانونی و ابلاغ آن، هرگونه افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در قزوین ممنوع است.

وی گفت: چون هنوز مصوبه افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی در سال جدید توسط فرمانداری به سازمان تاکسیرانی ابلاغ نشده است، هرگونه افزایش خودسرانه نرخ کرایه غیرقانونی بوده و با متخلفین طبق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: به محض دریافت مصوبه و ابلاغیه فرمانداری، اطلاعات آن از طریق ارسال پیامک و پرتال سازمان تاکسیرانی به اطلاع تاکسیرانان رسانده خواهد شد.

وی یادآور شد: بر این اساس هرگونه افزایش کرایه تاکسی تا زمانی که مراحل قانونی آن طی نشود تخلف محسوب می‌شود و پرونده تاکسیرانان متخلف به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی ارجاع خواهد شد.

عرشیان تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف درباره افزایش خودسرانه نرخ کرایه‌های تاکسی می‌توانند موارد را با شماره ۱۳۷ و یا سامانه ارتباطات مردمی سازمان تاکسیرانی به شماره ۳۳۸۴۸ در میان بگذارند.

کد خبر 488213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.