۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
شناسایی تفریح سالم با "شهر قشنگ"

رئیس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، گفت: مجموعه تلویزیونی "شهرقشنگ" درصدد است تا تفریحات سالم را شناسایی کرده و به جامعه منتقل کند.

به گزارش ایمنا، نفیسه گل شیرازی درباره این مجموعه تلویزیونی، اظهار کرد: این مجموعه در ۱۰ قسمت و به منظور تاکید بر مفرح بودن با حضور مهران رجبی و محمدرضا نریمانی برنامه ریزی و تولید شده است و از ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشت به غیر از روزهای جمعه و شنبه ساعت ۱۲ ظهر از شبکه اصفهان پخش می‌شود.

وی افزود: بیان آداب تفریح جمعی، شیوه‌های تفریح فرهنگی اعم از موسیقی، تئاتر، سینما و …، تفریح درمانی، پیک نیک، تفاوت تفریح و شبه تفریح، تفریح در خانه و تفریح با خانواده از موضوعات مجموعه "شهر قشنگ" است. این مجموعه محصولی مشترک از صدا و سیمای اصفهان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان است.

رئیس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، ادامه داد: تمایز بین تفریحات سالم از ناسالم یکی از اهداف این مجموعه تلویزیونی است. در واقع این مجموعه سعی دارد در قالبی مفرح، تفریحات سازنده را به ویژه برای خانواده‌ها تبیین و معرفی کند.

گل شیرازی تصریح کرد: بخشی از این برنامه بر تنوع بازی و ضرورت انجام بازی در بین اعضای خانواده اشاره دارد تا با آشنایی و انس با سرگرمی‌های آپارتمانی و غیر آپارتمانی بتوان اوقات مفرحی را در ایام ماه رمضان رقم زد.

وی با اشاره به اینکه امروزه در بین اعضای خانواده کمتر بازی انجام می‌شود، اضافه کرد: مجموعه تلویزیونی «شهر قشنگ» درصدد است تا به ضرورت انجام بازی در بین اعضای خانواده تاکید کند و این مخاطبان هستند که می‌توانند با تماشای این برنامه به ترویج فرهنگ بازی کمک کنند.

رئیس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، به آسیب شناسی تفریحات خاکستری به عنوان یکی از محورهای مهم این برنامه اشاره کرد و گفت: در این مجموعه تلویزیونی سعی بر آن است تا با تمایز بین سرگرمی‌های سالم و ناسالم و معرفی تفریحاتی نظیر مصرف مواد مخدر و قلیان و رفتارهای نا به هنجار اجتماعی نظیر دور دور کردن در رده تفریحات خاکستری، نسبت به مضرات آن اطلاع رسانی کنیم.

گل شیرازی افزود: امروزه بخشی از سرگرمی جوانان را تفریحات مدرن تشکیل می‌دهد؛ دنیای مجازی بستری برای وقت گذراندن است و در این برنامه سعی شده تا آموزش‌های لازم در این زمینه با حضور مفاخر اصفهان به عنوان کارشناس ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه تلویزیونی با حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از سوی مجید صدیقی کارگردان بنام اصفهانی تهیه شده که در بخش‌هایی از آن تصاویری از تفریح دوران قدیم به نمایش در می‌آید.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اینستاگرام tafriheshahr مراجعه کنند.

شناسایی تفریح سالم با "شهر قشنگ"

کد خبر 488169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.