فراخوان جشنواره ملّی عکاسی «حضرت قرآن» منتشر شد

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، گفت: جشنواره ملّی عکاسی «حضرت قرآن» همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن در سطح ملّی و ویژه عموم علاقه مندان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مجید شجاعی اظهار کرد: موضوع جشنواره «حضرت قرآن»، حضور قرآن کریم در جامعه و فرهنگ عمومی مانند آئین‌های قرآنی، المان‌های قرآنی، فعالیت‌های قرآنی، محصولات قرآنی، مفاهیم قرآنی و… است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترغیب و تشویق جامعه هنری کشور برای توجه ویژه به موضوعات مرتبط با قرآن کریم دانست و افزود: استفاده از ظرفیت هنر برای ثبت حضور قرآن کریم در جامعه و فرهنگ عمومی جوامع اسلامی همراه با رقابت در جهت ارتقا این نگاه از دیگر اهداف این جشنواره است.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام اینکه استفاده از هر نوع دوربین عکاسی اعم از دیجیتال، آنالوگ و موبایل در این جشنواره آزاد است، ادامه داد: عکس‌ها باید با پسوند JPGE و حالت رنگی RGB حداقل ضلع بزرگ ۱۵۰۰ پیکسل و 150 DPI باشد؛ البته عکس‌های دوربین تلفن همراه از این قاعده مستثنی می‌باشد.

شجاعی تصریح کرد: جایزه نفر اول ۳ میلیون، نفر دوم ۲ میلیون، نفر سوم ۱ میلیون تومان خواهد بود. همچنین پنج اثر قابل تقدیر نیز هدیه نقدی ۲۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه "آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ می‌باشد، اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند از طریق نشانی Dte.bz/jqun اطلاعات بیشتری از این جشنواره دریافت و آثار خود را به صورت تک عکس و یا مجموعه عکس که تعداد آن ۵ عکس در نظر گرفته شده است ارسال کنند.

فراخوان جشنواره ملّی عکاسی «حضرت قرآن» منتشر شد

کد خبر 488162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.