روند نوسازی تجهیزات خدمات موتوری ادامه دارد

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ سازمان خدمات موتوری شهرداری حدود ۹۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که نسبت به بودجه ۷۰ میلیارد تومانی سال گذشته حدود ۴۳ درصد افزایش یافته است.

حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استمرار روند نوسازی تجهیزات سازمان خدمات موتوری، اظهار کرد: با توجه به فرسودگی جاروب‌های مکانیزه خیابانی که در حال حاضر مورد استفاده است، امسال خرید جاروب‌های جدید را در دستور کار سازمان قرار داده‌ایم.

وی با تاکید بر این که سال گذشته تعدادی از زباله‌کش‌ها نوسازی شد و امسال نیز مکانیزم جاروب‌های شهرداری باید نوسازی شود، افزود: در حال حاضر ۶۰ درصد رفت و روب شهر توسط ماشین‌آلات سازمان انجام می‌شود و تا پایان سال جاری تعدادی جاروب مکانیزه خیابانی به امکانات سازمان خدمات موتوری اضافه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: خرید تعدادی کشنده که به صورت دو کاره سکوهای زباله را به کارخانه انتقال می‌دهد و تانکرهای آبرسانی را حمل می‌کند نیز در برنامه‌های سال جاری این سازمان قرار دارد.

وی گفت: امسال با توجه به خشکی زاینده‌رود و چاه‌های اطراف آن، برای تامین آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز باید توجه ویژه‌ای به بهینه‌سازی تانکرهای آبرسانی داشته باشیم.

نظام‌زاده افزود: در حال حاضر تعداد ۲۰ دستگاه تانکر آبرسانی در اختیار سازمان است که ۱۷ تانکر آبرسانی با گنجایش ۱۳ هزار مترمکعب آب و سه تانکر با ظرفیت ۳۰ هزار مترمکعب آب است و مناقصه برگزار کردیم تا بخش خصوصی مشارکت کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فعلی آبی اصفهان، استفاده از تعدادی تانکر پرتابل نیز در برنامه سازمان است تا در صورت بحرانی شدن شرایط برای آبرسانی فضای سبز استفاده شود.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اعلام تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه این سازمان در سال گذشته، خاطرنشان کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ سازمان خدمات موتوری شهرداری حدود ۹۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که نسبت به بودجه ۷۰ میلیارد تومانی سال گذشته حدود ۴۳ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان این که سازمان خدمات موتوری در تمامی ایام سال به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت است، گفت: این سازمان به‌ جز انجام وظایف مقرر و روزانه خود در حوزه امور عمرانی و خدماتی شهر، در مواقع ضرورت برای تکمیل فعالیت بخش‌های دیگر شهرداری کمک می‌کند و حتی برای مدیریت حوادث غیرمترقبه در شهر نیز آماده خدمت‌رسانی است.

کد خبر 488118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.