صدور ۳۶۰۰ اخطاریه به گروه‌های شغلی ممنوع از فعالیت در تبریز

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از صدور بالغ بر ۳۶۰۰ اخطاریه کتبی و شفاهی به گروه‌های شغلی ممنوع از فعالیت در سطح شهر تبریز خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا قربانیان تبریزی اظهار کرد: به دنبال دستور شهردار تبریز در خصوص تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی مقابله با کرونا و اجرای دستورالعمل‌های صادره ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز، قرارگاه‌های فوق از ۱۹ فروردین ماه در تمامی مناطق ۱۰ گانه شهر فعال هستند.

وی افزود: این قرارگاه‌ها برخورد قاطع با گروه‌های شغلی ممنوع از فعالیت در سطح شهر را در دستور کار دارند. عوامل قرارگاه‌های ۱۰ گانه مستقر در مناطق، در مرحله اول اقدام به ارائه تذکر شفاهی و کتبی به متخلفان از دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا می‌کنند که در صورت توجه نکردن به این تذکرات اقدام به پلمپ واحد صنفی خواهند کرد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز ادامه داد: هم‌چنین گشت‌های خودرویی مجهز به سیستم‌های هشدار دهنده در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا، ضمن اعلام هشدارهای لازم به شهروندان با همکاری سایر اعضای ستاد کرونای شهرستان، از هرگونه فعالیت صنوفی که در وضعیت قرمز ملزم به تعطیلی فعالیت هستند، جلوگیری می‌کنند.

وی اظهار کرد: از تمامی شهروندان درخواست می‌شود تا برای حفظ سلامت خود و خانواده، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از قبیل ماسک زدن، رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از حضور غیرضروری در خارج از منزل و سفرهای درون شهری را به شدت مورد توجه قرار دهند تا شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس شویم.

منبع: ایسنا

کد خبر 488086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.