اجرای ۲۳ پروژه عمرانی در سالی که گذشت

شهردار خرم آباد گفت: با توجه به مشکلات بسیار شهرداری از سال ۹۸ پروژه‌ها اولویت بندی شده که به ۲۳ پروژه عمرانی با اولویت در سالی که گذشت به ثمر نشست.

محمد شریفی مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشکلات شهرداری از سال ۹۸ اظهار کرد: در مهرماه سال ۹۸ که شهرداری خرم آباد را تحویل گرفتیم با حوادثی از جمله سیل رو به رو شدیم که خسارت‌های زیادی را به زیرساخت‌ها و ابنیه های شهر وارد کرد؛ حقوق معوق چندین ماهه کارکنان، بحران‌ها و مسائل داخلی شهرداری خرم آباد و بعد از آن کرونا و اغتشاشاتی که به واسطه افزایش قیمت بنزین رقم خورد مشکلات زیادی را بر سر راه قرار داد.

وی افزود: برای سامان دادن به این مشکلات طبق اولویت بندی عمل کردیم و اولویت اول را به ۲۳ پروژه عمرانی که به زیرساخت‌های اساسی شهر خرم آباد آسیب ۱۰۰ درصد وارد کرده بود اعم از پل‌های تخریبی همچون پل آیت الله کمالوند، اناری، ماسورو و بهداری قرار دادیم از طرفی چون یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم شهر خرم آباد دیواره ساحلی بود که به واسطه سیل ۹۸ اتفاق افتاد با همکاری توانستیم بخشی از این پل‌ها را افتتاح و به بهره برداری برسانیم.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه دفع آب‌های سطحی، همیشه یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری بود توانستیم بخشی از آن را مرتفع و دیواره‌های ساحلی که یکی از نگرانی مردم به خصوص در ساحلی علوی بود به اتمام رسید.

وی با اشاره به افزایش تجهیزات ناوگان آتش نشانی گفت: با توجه به اینکه خرم آباد شهر هزار چشمه نامگذاری شده است، تصمیم گرفتیم گرداب سنگی را که یکی از منابع تأمین آب است و به صورت فصلی در جریان بود را با زیرسازی‌های انجام شده، دائمی کنیم؛ همچنین با اجرای پروژه پیاده‌رو سازی محور حاشیه این مسیر را برای رفاه حال همشهریان آماده کردیم.

شریفی ساماندهی سراب شهوا از جاذبه‌های گردشگری شهر خرم آباد، نور پردازی و نرده گذاری پل صفوی و آزادسازی حریم قلعه فلک افلاک را از دیگر اقدامات شهرداری خرم آباد در سال ۹۹ بر شمرد.

کد خبر 488079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.