گوشی گلکسی M32 سامسونگ با باتری ۶ هزار میلی آمپری عرضه می‌شود

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد گوشی سامسونگ گلکسی M32 به دوربین چهارگانه مجهز شده است و دارای باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ ظرفیت باتری گوشی‌های میان‌رده خود را در سال‌های گذشته افزایش داده و گوشی گلکسی M51 را با باتری هفت هزار میلی آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار داده است. اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت در حال توسعه گوشی جدیدی از سری گلکسی M با باتری قدرتمند است.

این گوشی هوشمند که احتمالاً گلکسی M32 خواهد بود از یک باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. اخیراً باتری جدید سامسونگ از طرف شرکت DERKA تاییدیه امنیت دریافت کرده است. شرکت سامسونگ از ظرفیت ۶ هزار میلی آمپر ساعتی برای گوشی جدید خود استفاده می‌کند.

با توجه به این موضوع که محصول جدید شرکت سامسونگ بر اساس گوشی گلکسی A32 تولید می‌شود، به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز خواهد بود. این محصول با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و به چیپ هلیو G80 مدیاتک مجهز می‌شود.

احتمالاً دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی ۲۰ مگاپیکسلی و مجهز به دوربین چهارگانه خواهد بود که شامل دوربین‌های ۶۴، ۸، ۵ و ۵ مگاپیکسلی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به وای فای ۵، بلوتوث ۵، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی متری اشاره کرد. انتظار می‌رود این گوشی سامسونگ با قیمت ۲۷۰ تا ۳۳۰ دلار وارد بازار شود.

کد خبر 488066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.