مدیران سازمان‌های مناطق آزاد کیش و قشم منصوب شدند

با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیر عامل‌های سازمان‌های مناطق آزاد کیش و قشم منصوب شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حمیدرضا مؤمنی در این احکام، جعفر آهنگران را به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و علی درویش پور را به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم منصوب کرد.

این احکام به استناد ماده (۶) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست جمهوری از سوی دبیر شورایعالی مناطق آزاد صادر شده‌اند.

در احکام این مدیران عامل آمده است: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال جاری به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها از جنابعالی انتظار می‌رود ضمن اهتمام در راستای ارتقا جایگاه و گسترش و تسهیل تولید در منطقه، با بهره‌مندی از ظرفیت‌های استراتژیک آن منطقه و تلاش به منظور رفع موانع تولید و پشتیبانی از صنایع در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات و سرمایه گذاری و همچنین انتقال فناوری‌های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب با هدف حمایت از تولید داخلی و حضور در بازارهای منطقه‌ای و جهانی، ضمن اتکال به ایزد متعال و تعامل و همکاری با سایر اعضا هیأت مدیره زمینه تحقق اهداف مورد نظر را در منطقه فراهم آورید.

پیش از این جعفر آهنگران سرپرستی سازمان منطقه آزاد کیش و کیهان عباسیان سرپرستی سازمان منطقه آزاد قشم را بر عهده داشتند.

کد خبر 488054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.