پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: اغلب معامله‌گران شاخص بازار آزاد معاملات ارزهای پر خرید و فروش در ایران معتقد بودند نرخ فروش هر دلار آمریکا در جریان معاملات روز گذشته بازار آزاد افزایشی خواهد شد تا با کاهش‌های نامحسوسی که در ابتدای هفته جاری تجربه کرد را تعدیل کند، اما این اتفاق نیافتاد و دلار در ساعتی از معاملات به کانال ۲۳ هزار تومان نیز رسید.

وی افزود: علت اصلی کاهش نرخ فروش هر دلار آمریکا در بازار آزاد ارزهای شاخص در بازه زمانی روزهای گذشته، افزایش عرضه ارزهای شاخص از سوی بانک مرکزی، کاهش تقاضا برای خرید ارز، کاهش نرخ دلار در صرافی‌های معتبر وابسته به شبکه بانکی و اخبار مثبتی است که از مذاکرات در حاشیه توافق هسته‌ای یا برجام مخابره می‌شود.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد در روزهای آینده اخبار بهتری از روند مذاکرات هسته‌ای ایران با ۵+۱ مخابره شود و به همین دلیل شاهد کاهش هرچه بیشتر نرخ فروش هر دلار آمریکا در بازار آزاد معاملات ارزهای شاخص کشور خواهیم بود.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 488047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرعلی IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    0 0
    عالی
  • بدون نام IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    0 0
    انشاالله که دلار بیاد پایین تا نفس راحتی بکشیم از دست قیمت های بالا