خیز یحیی برای سومین صید سه امتیازی

شاگردان یحیی گل محمدی امشب در آخرین بازی دور رفت دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در هند به مصاف گوا خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در سومین دیدار لیگ قهرمانان آسیا، امشب و از ساعت ۲۱:۳۰ در گوای هند به مصاف میزبان رقابت‌های گروه E خواهد رفت. سرخ‌پوشان که در دو بازی قبل نتایج قابل قبولی را به نمایش گذاشتند تلاش می‌کنند با برد برابر گوا حداکثر امتیازات را در دور رفت رقابت‌ها کسب کرده و به نوعی خود را برای صعود به مرحله حذفی آماده کنند.

لک، گلر ثابت قرمزها

"حامد لک" گلر مطمئن این روزهای پرسپولیس بوده اما در این رقابت‌ها به طور جدی محک نخورده است این در حالی است که کادر فنی روی عملکرد وی حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد، بنابراین در این دیدار مطمئناً فیکس خواهد بود.

سید جلال و دیگران

سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی و وحید امیری چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند، اطمینان کادر فنی به مدافعان تیم بیش از پیش است و در بازی‌های اخیر آنها عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. مدافعان پرسپولیس علاوه بر انجام وظیفه خود در دفاع، در گلزنی برای تیمشان موفق ظاهر شده‌اند. گفتنی است به دلیل غیبت فرشاد فرجی و سعید آقایی در اردوی تیم سیامک نعمتی به پست دفاع راست خواهد آمد و وحید امیری در پست غیر تخصصی‌اش در دفاع چپ فیکس خواهد شد.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با گوای هند، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی و احسان پهلوان هستند. به نظر می‌رسد به جز حضور دوباره کامیابی نیا در ترکیب، تغییرات زیادی را در خط میانی قرمزها نخواهیم دید و یحیی و همکارانش به این بازیکنان اعتماد کافی دارند.

مهاجمان

شهریار مغانلو و امید عالیشاه مهاجمان پرسپولیس در بازی با حریف هستند، بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر دیگر مهاجم آماده قرمزها می‌تواند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شوند.

ترکیب پرسپولیس مقابل گوا

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، احسان پهلوان، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی ترابی و شهریار مغانلو

کد خبر 488041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.