جنتی: بازی فوتسال گیتی‌پسند و مس در حد آسیا بود/ فصل بعد هم شمسایی سرمربی است

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند گفت: فارغ از هر نتیجه‌ای در پایان لیگ برتر فوتسال برای فصل بعد نیز وحید شمسایی سرمربی تیم ماست.

به گزارش ایمنا، علیرضا جنتی اظهار کرد: بازی بسیار خوب و در حد آسیا بود. دو تیم بسیار خوب کشور با هم بازی داشتند و فقط حیف که این بازی پخش مستقیم نداشت تا همه از تماشای آن لذت ببرند؛ ولی فیلم این بازی باید به دفعات پخش شود تا همه بازی فوق‌العاده خوب دو تیم را ببینند.

وی در مورد برد قاطع تیمش گفت: بچه‌های ما فعل خواستن را صرف کردند و امیدواریم به چهار بازی آینده که تمامی امتیازات لازم را بگیریم و قهرمان شویم.

مدیرعامل گیتی پسند در مورد حواشی بازی تاکید کرد: این بازی نسبت به بازی‌های قبلی حواشی و جنجال کم‌تری داشت و فقط درگیری‌های فیزیکی بود که طبیعی است و بازی در کمال سلامت برگزار شد.

وی در مورد عملکرد کادر فنی این تیم گفت: از کادر فنی حمایت می‌کنیم و از عملکرد آن‌ها راضی هستیم و سال آینده نیز در خدمت آقای شمسایی خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در پایان در مورد اینکه آیا در صورت قهرمان نشدن تیمش بازهم تیم‌داری خواهند کرد؟ گفت: قطعاً تیم‌داری خواهیم کرد و با این کادر در هر شرایطی ادامه می‌دهیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 488028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.