۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
خطیبی: یک تیم هجومی هستیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در سایر گروه‌ها، پیروزی‌های پر گل رخ می‌دهد که حکایت از فاصله تیم‌ها با یکدیگر دارد، اما در گروه ما این اتفاق رخ نداده و حتی تنها پیروزی کسب شده در این گروه با یک گل اختلاف بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی تراکتور با نیروی هوایی عراق، اظهار کرد: بر اساس آمار و ارقام رسمی تیم ما عملکرد خوبی در دو دیدار اول داشته و تیم برتر میدان بودیم، اما نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. قطعاً نیروی هوایی عراق از ما شناخت دارد، امیدوارم تراکتور همان کیفیت دو دیدار قبلی را مقابل این تیم داشته باشد و سه امتیاز را کسب کند. آماده بازی هستیم و آنالیز خوبی از حریف انجام دادیم و هواداران مطمئن باشند که بازیکنان ما با تلاش بیشتر و روحیه بهتر به میدان می‌روند.

وی با بیان اینکه یک تیم هجومی هستیم، تصریح کرد: هر تیمی ممکن است بازیکنی را به هر دلیلی از دست بدهد و ما به این موضوع فکر نمی‌کنیم. برای بازیکن مصدوم تیم حریف هم آرزوی سلامتی دارم. گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌های این مسابقات است و همه تیم‌ها شانس صعود دارند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: با انجام دیدارهای نخست مرحله گروهی تیم‌ها از یکدیگر شناخت پیدا کردند و ما هم سعی می‌کنیم از نقاط ضعف حریفان استفاده کنیم. امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد صعود کند یکی از آنها تراکتور باشد. در سایر گروه‌ها، پیروزی‌های پر گل رخ می‌دهد که حکایت از فاصله تیم‌ها با یکدیگر دارد، اما در گروه ما این اتفاق رخ نداده و حتی تنها پیروزی کسب شده در این گروه با یک گل اختلاف بوده است.

کد خبر 488022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.