پیش‌بینی بورس فردا ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار فردا با افزایش سطح تقاضا کار خود را آغاز کند و شاهد رشد ۱۵ الی ۱۷ هزار واحدی شاخص کل باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا _ سه‌شنبه ۳۱ فروردین ماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: روز ۲۹ فروردین ماه شاهد بهبود در روند معاملات بودیم، به طوری که تقاضا برای بسیاری از نمادهای بزرگ بازار که در صف فروش قفل شده بودند افزایش یافت و صف‌های فروش آنها جمع‌آوری شد.

ارزش معاملات به سه هزار میلیارد تومان رسید، خبرهایی در خصوص رفع تحریم‌های بانکی منتشر شده که هنوز صحت آنها کاملاً تأیید نشده است اما همین موضوع باعث بهبود سطح معاملات در برخی از نمادهای بانکی شد، گروه فلزات امروز در معاملات بورس کالا عمل کرد خوبی داشته و قیمت‌ها با سطح بالایی به فروش رسید که در این میان نام فولاد مبارکه اصفهان به عنوان قطب صنعت کشور می‌درخشد.

جلسه سران فردا برگزار می‌شود و امید است این جلسه برای سهامداران پیامدهای خوبی را داشته باشد. برخی از شرکت‌ها نیز در حال انتشار گزارشات ۱۲ ماهه خود هستند که نتایج خوبی را به ثبت رسانده‌اند و به زودی شرکت‌های بزرگ نیز گزارشات خود را منتشر می‌کنند که سطح پی بر ای (P/E) بازار را کاهش می‌دهد.

پیش بینی می‌شود بازار فردا با افزایش سطح تقاضا کار خود را آغاز کند و شاهد رشد ۱۵ الی ۱۷ هزار واحدی شاخص کل بوده و به دوران پر رونق بازار سرمایه بازگردیم.

کد خبر 487986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.