عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از جمع آوری مکان فروش گیاهان کوهی یاسوج تا استعفای شهردار سوسنگرد و طرح اقدام ملی مسکن در ساوه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

موج چهارم کرونا شاهرود را در بر گرفت

امیر عرب اسماعیلی، معاون خدمات شهری شهرداری شاهرود با اشاره به دستور العمل‌های ستاد مقابله با کرونا و به سبب اوج گیری بیماری در شهر، گفت: مردم باید با همدلی و همکاری بیش از پیش از شیوع بیماری کرونا جلوگیری کنند.

کاهش ۱۱ درصدی تردد شبانه در قزوین

شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از کاهش ۱۱ درصدی ترددهای شبانه در این شهر طی قرنطینه هفته گذشته نسبت به هفته پیش از آن خبر داد.

اجرای ششمین دوره ممیزی املاک شهرکرد

مرجان دادایی، سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد گفت: ششمین دوره طرح ممیزی املاک با برنامه‌ریزی اصولی و فنی در شهرکرد اجرا می‌شود.

توجه ویژه شهرداری نجف‌آباد به بناهای تاریخی

محمد مغزی نجف‌آبادی، شهردار نجف‌آباد گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف‌آباد، توجه ویژه‌ای به حفظ و احیا بناهای تاریخی شهر داشته‌اند و مجموعه اقدامات انجام شده، نجف‌آباد را به شهری شاخص در حوزه جاذبه‌های گردشگری تبدیل کرده است.

جمع آوری مکان فروش گیاهان کوهی یاسوج

نستهن مقدم، شهردار یاسوج گفت: مکان عرضه و فروش گیاهان کوهی در این شهر به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا امروز شنبه با تلاش مأموران شهرداری جمع آوری شد.

تصویب بودجه ۱۴۰۰ فردیس

حسین دقیقیان، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع شهرداری فردیس از تصویب لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ این شهرداری در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس خبر داد.

طرح اقدام ملی مسکن در ساوه

صالح کربلایی، رئیس اداره راه و شهرسازی ساوه گفت: پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در ساوه بدون وقفه ادامه دارد.

رفع مشکل روشنایی پارک و دریاچه شاپوری خرم آباد

علیرضا صادقی، معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری خرم آباد گفت: مشکل روشنایی پارک و دریاچه شاپوری که در نزدیکی پل باستانی شاپوری خرم‌آباد (پل شکسته) قرار دارد، به زودی رفع می‌شود.

استعفای شهردار سوسنگرد

عادل چنانی، شهردار سوسنگرد به دلیل آنچه که آن را استخدام‌های غیرقانونی در این شهرداری عنوان کرد از سمت خود استعفا کرد.

فعالیت شهرداری بوشهر اعمال محدودیت شد

علیرضا نوری، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری بندر بوشهر گفت: با توجه به دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری از کرونا در استان و ابتلاء برخی از کارکنان شهرداری به ویژه در حوزه‌های شهرسازی شهرداری‌های مرکزی و مناطق یک و دو فعالیت شهرداری با اعمال محدودیت همراه شد.

کد خبر 487969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.