۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
بودجه ۱۴۰۰ شهرداری فردیس تصویب شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس از تصویب لایحه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ شهرداری فردیس در صحن علنی این شورا خبر داد و گفت: سهم بودجه عمرانی ۶۸ درصد است.

حسن سعیدی باشسیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از تصویب لایحه دفترچه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ شهرداری فردیس در صحن علنی شورای شهر خبر داد و اظهار کرد: شورای اسلامی شهر فردیس با تاکید بر قابل جذب و واقعی بودن بودجه سال جاری، بند به بند ردیف‌های بودجه ارائه شده از سوی شهرداری را بررسی و تغییرات لازم را اعمال کرد.

وی رقم بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ شهرداری فردیس را ۷۲۸ میلیارد و ۹۶۵ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این بودجه به اتفاق آرای اعضای شورای اسلامی شهر در صحن علنی این شورا تصویب شد.

سعیدی باشسیز به مقایسه بودجه تصویبی سال جاری و سال گذشته شهرداری فردیس پرداخت و تصریح کرد: بودجه سال گذشته ۵۰۵ میلیارد تومان بود که بودجه سال جاری با افزایش ۴۴ درصدی در حوزه درآمد همراه است.

وی ادامه داد: بودجه عمرانی سال گذشته ۳۱۵ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان بود که بودجه عمرانی سال جاری با ۵۶ درصد افزایش همراه است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس با بیان این که تلاش شورای شهر در کاهش هزینه‌های جاری است، تصریح کرد: هزینه‌های جاری در بودجه سال ۱۴۰۰ با افزایش ۲۵ درصدی همراه است که بخشی از آن به افزایش حقوق و دستمزد کارکنان طبق بخشنامه وزارت کشور مربوط می‌شود.

به گفته وی ۶۸ درصد از بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری فردیس مربوط به حوزه عمران است.

سعیدی باشسیز با اشاره به تدوین پروژه‌های شاخص خدمات شهری، ترافیکی و فرهنگی در بودجه عمرانی سال ۱۴۰۰، تاکید کرد: شهرداری باید در راستای تحقق بودجه تصویب شده تلاش کند تا شاهد اتفاقات مثبتی در حوزه عمران و آبادانی شهر فردیس باشیم.

وی با بیان این که تلاش مدیریت شهری فردیس بر این است که ۱۴۰۰، سالی متفاوت با سه سال گذشته از عمر دوره اول شورای اسلامی شهر باشد، خاطرنشان کرد: تحقق بودجه سال جاری گام‌های مثبتی به سمت پیشرفت و توسعه شهر فردیس خواهد بود؛ این بودجه با اتفاق آرای اعضای شورای اسلامی شهر فردیس به تصویب رسیده و سیر مراحل قانونی آن برای تأیید در کمیته تطبیق فرمانداری در حال انجام است.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس خاطرنشان کرد: پس از تأیید لایحه بودجه پیشنهادی ۱۴۰۰ شهرداری فردیس در هیأت تطبیق فرمانداری، بودجه به شهرداری ابلاغ می‌شود تا در راستای تحقق آن اقدام کند.

کد خبر 487965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.