پویش «شهر مهربانی» نیازمند کمک خیرین است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پویش «شهر مهربانی» توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مشهد آغاز به کار کرده است که سعی دارد کمک‌هایی را از طرف خیرین شهر دریافت کند؛ بدین سبب از خیرین می‌خواهم در این پویش حضور پیدا کنند تا کمی از مشکلات شهر حل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری امروز (دوشنبه) در یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به فرارسیدن «روز جهانی زمین پاک» اظهار کرد: باید توجهمان به حفظ این سرمایه ارزشمند باشد، در شورای پنجم به کمک دایره خدمات شهری، اقدامات خوبی را در زمینه فضای سبز انجام دادیم که در همین راستا سرانه فضای سبز در سال ۹۸ به ۹۰۰ هکتار و اکنون پیش بینی شده که تا پایان سال جاری این عدد به یک هزار و ۵۰۰ هکتار خواهد رسید.

وی افزود: در این رابطه مصوبه شورای پنجم شهر مشهد به تمام کشور ابلاغ شده است که این موضوع نشان دهنده اقدامات مثبت مدیریت شهری برای حفظ زمین پاک است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: پویش «شهر مهربانی» توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مشهد آغاز به کار کرده است که سعی دارد کمک‌هایی را از طرف خیرین شهر دریافت کند بدین سبب از خیرین می‌خواهم در این پویش حضور پیدا کنند تا کمی از مشکلات شهر حل شود.

وی با بیان این که مردم کشور ما همیشه نشان داده‌اند که در ماه رمضان کارهای خیر زیادی انجام می‌دهند که این موضوع یکی از مهمترین ویژگی‌های این ماه است، ادامه داد: این پویش شامل تأمین بسته معیشتی برای افراد نیازمند، اقدامات لازم برای خانواده شهدای سلامت و آزادی زندانیانی که باید جریمه پرداخت کنند می‌شود.

حیدری با بیان این که در زمان باقی مانده از شورا باید پروژه‌ها را به نتیجه برسانیم، اضافه کرد: با توجه به قولی که به شهروندان داده شده است پروژه‌هایی که در دست اقدام است باید تا قبل از پایان این دوره شورا به نتیجه مطلوب برسد بنابراین باید نظارت‌ها بر اجرای پروژه‌ها قوی‌تر دنبال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که بعضی مصوبه‌هایی که در شورا تصویب شده است در شهرداری به آن عمل نشده، خاطرنشان کرد: باید دلیل اجرا نشدن مصوبات برای افکار عمومی مشخص شود و موانع‌های موجود در رابطه با این اتفاق را پیدا کنیم تا مصوبات هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

وی با بیان این که آغاز به کار پروژه‌های جدید شهرداری نشان می‌دهد که شورا تا آخرین لحظه برای بهبود کیفیت شهر تلاش می‌کند، گفت: خدمات شوراها مشخص و روشن است، امید و اعتماد نیز هدف اصلی شورای شهر مشهد است و اعتماد باید به گونه‌ای جلب شود تا در انتخابات شاهد حضور پر رنگ مردم باشیم.

حیدری اضافه کرد: در شرایط کنونی کشور، ایجاد امید و اعتماد ضروری است و بخش‌های نظارتی باید کار خود را به بهترین شکل انجام دهند اما باید به مردم حق بدهیم برای خود نماینده انتخاب کنند زیرا این موضوع به نفع دولت است و ما باید به مردم اعتماد کنیم تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

کد خبر 487904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.