مسابقه نمایشنامه نویسی"بادکنک طلایی" تمدید شد

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از تمدید مهلت ارسال آثار به سومین مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان "بادکنک طلایی" تا نیمه اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش ایمنا، احمد رضایی با اشاره به مسابقه نمایشنامه نویسی" بادکنک طلایی"، گفت: اداره توسعه فرهنگ شهروندی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان جهت آمادگی شرکت کنندگان در سومین مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان، کارگاه‌های آموزشی با حضور شهرام کرمی، منوچهر اکبرلو، سعید محسنی، شیوا مسعودی و شراره طیار را برگزار کرد.

وی افزود: دبیرخانه مسابقه به دلیل استقبال گسترده از کارگاه‌های آموزشی برگزار شده و بنا به درخواست هنرمندان و نویسندگان مبنی بر تمدید مسابقه جهت تطبیق متون با اصول نمایشنامه نویسی، نسبت به تمدید مسابقه "بادکنک طلایی" تا ۱۵ اردیبهشت ماه اقدام کرد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ادامه داد: این مسابقه در بخش‌های آزاد و شهروندی و در رده بندی سنی خردسال ۳ الی ۶ سال، کودک ۷ الی ۹ سال و نوجوان ۱۳ الی ۱۵ سال برنامه ریزی شده است.

رضایی تصریح کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، فیلم‌های آموزشی کارگاه‌های برگزار شده را به منظور استفاده نویسندگان این حوزه در آپارات بارگذاری کرده است تا علاقه مندان بتوانند با مراجعه به این وبگاه به نشانی https://www.aparat.com/s.farhangi از فیلم‌های آموزشی بهره مند شوند.

مسابقه نمایشنامه نویسی"بادکنک طلایی" تمدید شد

کد خبر 487870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.