اولویت‎‌های پروژه‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی شهرداری اصفهان چیست؟

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: انجام فعالیت‌های مرتبط با صنعت ساختمان و استفاده از ظرفیت‎های بخش خصوصی با استفاده از ساختار قراردادهای مشارکتی در قالب مشارکت مدنی یکی از اولویت‌های این سازمان است.

شهرام رئیسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پروژه‌های اولویت‌دار جهت مشارکت سرمایه‌گذاران، اظهار کرد: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری حلقه اتصال بدنه شهرداری با بخش خصوصی است.

وی افزود: بر اساس دستور مدیریت شهری اولویت مهم در این سازمان، احیا و مولدسازی فضاهای موجود ایستگاه‌های خط یک قطار شهری اصفهان با استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده از نظر زیرساخت‌های فیزیکی با مشارکت بخش خصوصی است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اولویت دیگر، انجام فعالیت‌های مرتبط با صنعت ساختمان و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی با استفاده از ساختار قراردادهای مشارکتی در قالب مشارکت مدنی است تا تأمین منابع مالی با استفاده از روش غیرمنقول انجام شده و ظرفیتی به ظرفیت‌های دیگر شهر اضافه شود.

وی خاطرنشان کرد: حرکت به سمت رونق گردشگری با مساعد شدن شرایط کرونا از دیگر موارد قابل توجه برای مشارکت با سرمایه گذاران است تا از ظرفیت‌های در اختیار شهرداری به نحو احسن در جهت افزایش رفاه شهروندان استفاده کنیم.

کد خبر 487845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.