آیفون ۱۳؛ شبیه آیفون ۱۲ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز

تصاویر رندر فاش شده از یک تولیدی محافظ صفحه نمایش نشان می‌دهد که اندازه ناچ آیفون ۱۳ از مدل‌های قبلی آیفون کوچک‌تر خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از این شایعات زیادی منتشر شده است که نشان می‌دهد ناچ آیفون ۱۳ کوچک‌تر شده است. اخیراً نیز تصاویری از این آیفون در توئیتر منتشر شده که این موضوع را تأیید می‌کند. این تصاویر توسط شرکتی ارائه شده که در حال تولید صفحه نمایش برای آیفون بعدی اپل است.

 آیفون ۱۳ شبیه آیفون ۱۲ با ناچ کوچک‌تر و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز

هنوز مشخص نیست که تصاویر رندر منتشر شده به ظاهر آیفون ۱۳ اشاره دارد یا خیر. با وجود این به نظر می‌رسد که آیفون ۱۳ از نظر ظاهر شباهت بسیاری به آیفون ۱۲ دارد. با توجه به شنیده‌ها، اندازه ناچ آیفون ۱۳ یک سوم آیفون‌های قبلی است، شرکت اپل بلندگو را به فریم فلزی گوشی نزدیک‌تر کرده است بنابراین ناچ این گوشی کوچک‌تر شده و صفحه نمایش آن فضای بیشتری را به خود اختصاص داده است.

 آیفون ۱۳ شبیه آیفون ۱۲ با ناچ کوچک‌تر و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز

علاوه بر این انتظار می‌رود آیفون ۱۳ به صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز باشد و حسگر اثر انگشت آن نیز زیر صفحه نمایش قرار بگیرد. به احتمال زیاد گوشی بعدی اپل به دوربین‌های بهتری مجهز خواهد شد و از تراشه A15 Bionic استفاده می‌کند. با توجه به بعضی از شایعات، شرکت اپل قصد دارد ناچ را از روی صفحه نمایش آیفون ۱۴ به صورت کامل حذف کند.

کد خبر 487826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.