پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: جریان کاهش نامحسوس نرخ فروش دلار در بازار آزاد خرید و فروش ارزهای شاخص، امروز نیز ادامه داشت و همین کاهش نامحسوس قیمت فروش هر دلار آمریکا را به بیش از ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان رساند.

وی افزود: افزایش گمانه‌زنی‌ها در خصوص احتمال نهایی شدن یک توافق جدید هسته‌ای میان ایالات متحده ایران یا بازگشت آمریکا به برجام علت اصلی تولد این جریان کاهشی نامحسوس است و اخبار منتشر شده در خصوص پشت پرده مذاکرات صلح‌طلبانه میان ایران و عربستان سعودی نیز نقش قابل توجهی در ثبات و قدرت‌گیری این جریان کاهشی در بازار ارزهای شاخص داشته است.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر عرضه ارزهای شاخص در بازار آزاد از سوی معامله‌گران کلان افزایش قابل توجهی پیدا کرده و در صورتی که حجم تقاضاهای کاذب در حال حاضر تا حدودی تعدیل شود می‌توانیم شاهد کاهش بیشتر نرخ فروش هر دلار آمریکا در بازار آزاد معاملات ارزهای شاخص باشیم.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 487815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.