تست نوزاد ۲۷ روز فریدنی مثبت شد

رئیس بیمارستان شهید رجایی داران با بیان اینکه ۱۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید رجایی داران بستری هستند، گفت: تست نوزاد ۲۷ روز فریدنی مثبت شد.

مهدی ابن النصیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهرستان فریدن در وضعیت بحران کرونا قرار گرفته است، اظهار کرد: با وجود ازدحام روز افزون بستری بیماران مبتلا به کرونا روزهای پر کار و ملتهبی را در بیمارستان شهید رجایی داران تجربه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید رجایی داران بستری هستند، افزود: در شهرستان فریدن از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون ۵۴ نفر در اثر کرونا فوت شدند.

رئیس بیمارستان شهید رجایی داران ادامه داد: تست نوزاد ۲۷ روز فریدنی مثبت شد که موج نگاه مبهوت مادر به نوزادش که نخستین ماه زندگی خود را با بی‌قراری التهابات ویروس کرونا سپری می‌کند بسیار دردناک است.

وی با بیان اینکه تخت خالی برای پذیرش بیماران نداریم، گفت: اکنون با بیماران غیر کرونایی ۱۲۵ بیمار در بیمارستان شهید رجایی داران بستری هستند.

ابن النصیر افزود: ظرفیت بیمارستان ۱۰۲ تخت است، اما ۸۹ تخت بر اساس مصوبه وزارت بهداشت و درمان داریم که مازاد ظرفیت مصوب تخت اضافه کردیم، البته جوابگو نیست، مجبور شدیم که فضایی خارج از بیمارستان با ظرفیت بستری ۳۰ بیمار راه‌اندازی کنیم که تا فردا دوشنبه ۳۰ فروردین آماده می‌شود و بیمارانی که روزهای آخر درمان را سپری می‌کنند و وضعیت آن‌ها رو به بهبود است به این مکان منتقل شوند.

وی گفت: پیرو فراخوان کمک به بیمارستان شهید رجایی داران از طریق رسانه‌های مجازی مبلغ ۵۰ میلیون ریال توسط خیران و شهروندان جمع‌آوری و تحویل دفتر رئیس بیمارستان شد.

رئیس بیمارستان شهید رجایی داران افزود: جوانان فریدنی با کمک و حمایت‌های مردمی اقدام به تهیه آب میوه طبیعی کرده و بین بیماران بستری کرونایی بیمارستان شهید رجایی داران در دو نوبت صبح و عصر توزیع کردند.

کد خبر 487798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.