بازی تراکتور و الشارجه کسل کننده بود

یک کارشناس فوتبال گفت: "اخباری" بهترین بازیکن زمین بود و مهاجم برزیلی الشارجه را برای گلزنی ناکام گذاشت، اما به خاطر تمرکز زیاد خطیبی برای دفاع، تراکتور برنامه‌ای برای حمل نداشت و بازی برای مخاطب کسل کننده شده بود.

علی کاظمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازی تراکتور و الشارجه، اظهار کرد: "خطیبی" در زمان بازی خود تهاجمی باز می‌کرد و حالا که مربی شده تیم‌های او هم بیشتر تهاجمی کار می‌کنند و کمتر میل به دفاع دارند به همین دلیل بعد از بازی با پاختاکور انتقادهایی شد که تیم در حمله بیشتر شرکت می‌کرد ولی در عمق دفاعی مشکل داشت.

وی ادامه داد: خطیبی قصد داشت مشکل دفاعی تراکتور را حل کند به همین دلیل مقابل الشارجه تمرکز خود را روی دفاع گذاشت. برای الشارجه که نخستین بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود یک امتیاز تساوی در این بازی حکم برد را داشت، اما برای تراکتور نتیجه خوبی نبود.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه الشارجه قصد ضد حمله داشت، تصریح کرد: "اخباری" بهترین بازیکن زمین بود و مهاجم برزیلی الشارجه را برای گلزنی ناکام گذاشت. اما به خاطر تمرکز زیاد خطیبی برای دفاع، تراکتور برنامه‌ای برای حمل نداشت و بازی برای مخاطب کسل کننده شده بود.

کاظمیان اضافه کرد: شاید اگر تراکتور بازی خود را می‌کرد می‌توانست پیروز میدان باشد و بازی در حد جام باشگاه‌های آسیا به نمایش بگذارند، اما ترس از انتقادات باعث شد تمرکز این تیم بیشتر وی دفاع باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تراکتور گلی دریافت نکرد از لحاظ آماری مقابل الشارجه موفق بود، زیرا این تیم اماراتی هزینه‌های زیادی کرده است. امیدوارم در بازی آینده نماینده ایران تهاجمی‌تر بازی کند تا به گل برسند و سرنوشت آنها به تیم‌های دیگر وابسته نباشد.

کد خبر 487736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.