یک پنالتی تراکتور در بازی با الشارجه سوخت

یک کارشناس داوری گفت: در مهم‌ترین صحنه بازی در محوطه جریمه الشارجه توپ برخوردی با دست مدافع این تیم داشت که بازیکن در حالت طبیعی نبود و باید برای تراکتور پنالتی اعلام می‌شد.

امید رحمتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با داوری بازی تراکتور و الشارجه اظهار کرد: کوبل داوری از کشور چین بودند که داوری اصلی مانینگ ۴۱ ساله بود، او از سال ۲۰۱۱ وارد لیست داوران بین‌المللی شده و بازی‌های فراوانی را برای تیم‌های ایرانی سوت زده است.

وی ادامه داد: در بازی تراکتور و پاختاکور صحنه حساس زیادی نداشتیم فقط چند صحنه بود که داور همان را هم علیه تراکتور سوت زد. دقیقه ۲۷ نریمان جهان با هافبک شارجه رقابتی داشت که داور اخطار نادرستی به بازیکن تراکتور داد، در مهم‌ترین صحنه بازی در محوطه جریمه الشارجه توپ برخوردی با دست مدافع این تیم داشت که بازیکن در حالت طبیعی نبود و باید برای تراکتور پنالتی اعلام می‌شد.

کارشناس داوری در خصوص نیمه دوم بازی، تصریح کرد: نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد فقط در دقیقه ۸۲ در محوطه جریمه بازیکن تراکتور خود را با مدافع الشارجه درگیر کرد و سرنگون شد که داور به درستی عمل کرد و خطا نگرفت.

کد خبر 487716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.