فناوری‌های نوین به زیست‌پذیری اصفهان کمک می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از رسالت‌های مدیران برای تکریم مردم شهر این است که فناوری نوین را در اختیار آنها قرار دهند تا مردم با استفاده از یافته‌های جدید علمی زیست بهتری در شهر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز (یکشنبه) در آئین بهره برداری از سامانه توسعه هوشمند ناوگان اتوبوسرانی (AVL) و ارتقای سیستم پرداخت الکترونیکی (AFC) در قالب برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» اظهار کرد: تحقق پروژه‌ای در راستای هوشمندسازی شهر با صرف ۹۰ میلیارد تومان هزینه آن هم در شرایط سخت اقتصادی کنونی اتفاق مهمی است.

وی با بیان این که امروز مأمور به تکریم شهروندان هستیم، افزود: یکی از رسالت‌های مدیران برای تکریم مردم شهر این است که فناوری‌های نوین را در اختیار آنها قرار دهند تا مردم با استفاده از یافته‌های جدید علمی زیست بهتری در شهر داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که اگر دنبال تکریم مردم هستیم یکی از بهترین راه‌های آن در اختیار قرار دادن بهترین‌ها برای آنها است، تصریح کرد: پروژه‌های مربوط به هوشمندسازی اتوبوسرانی اصفهان از دوره سوم شورای شهر مطرح بود که با اهتمام شهرداری در این دوره مدیریت شهری محقق شد.

وی افزود: در آئین افتتاح پروژه‌ها شاید تنها چند دقیقه زمان صرف چیدن روبان شود، اما برای اجرای هرکدام از پروژه‌ها افراد زیادی تلاش و کوشش دارند و بی شک پروژه امروز در راستای هوشمندسازی شهر نیز از آن دسته پروژه‌ها است.

کد خبر 487709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.