هوشمندسازی اتوبوسرانی اصفهان با تکیه بر توانمندی جوانان شهر

مدیرعامل شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران گفت: هوشمندسازی اتوبوسرانی اصفهان با تکیه بر توان جوانان این شهر انجام شده به طوری که اکثر قطعات سامانه‌های جدید، بومی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجواد رضایی امروز _یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰_ در ادامه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» در آئین بهره برداری از سامانه توسعه هوشمند ناوگان اتوبوسرانی (AVL) و ارتقای سیستم پرداخت الکترونیکی (AFC)، اظهار کرد: شرکت صاایران، الکترونیک محور و نرم افزار محور است که با بهره‌مندی از توانمندی جوانان شهر در حوزه خدمات شهروندی و… فعالیت می‌کند.

وی با ابراز خرسندی از این که پروژه‌های اتوبوسرانی علیرغم تمام حواشی نهادینه شد، افزود: سعی شده تمام اقدامات با تکیه بر توان فرزندان این مرز و بوم انجام شود به طوری که اکثر قطعات سامانه‌های جدید بومی است و تنها درصد کمی از آن که امکان تولید در داخل نداشت، از خارج خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران ادامه داد: پشتیبانی از سامانه‌های جدید اتوبوسرانی با قدرت و کیفیت انجام خواهد شد و تا ۱۰ سال آینده این پروژه به‌روزترین پروژه جاری شهر اصفهان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی مستمر در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سیستم‌های جدید هوشمند اتوبوسرانی اصفهان توسط شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران انجام خواهد شد و امیدواریم شهروندان به نحو احسن از امکانات فراهم شده بهره‌برداری کنند.

کد خبر 487707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.