هوشمندسازی اتوبوسرانی، اشراف مردم و نظارت مدیران را افزایش می‌دهد

شهردار اصفهان با بیان این که امروز گام‌های مهمی به سوی ایجاد شهر هوشمند در اصفهان برداشته شد، گفت: هوشمندسازی اتوبوسرانی نیاز به درک صحیحی از حوزه نرم افزاری داشت که خوشبختانه این مهم در این دوره مدیریت شهری محقق شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _یکشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۰_ در مراسم بهره برداری از سامانه توسعه هوشمند ناوگان اتوبوسرانی (AVL) و ارتقای سیستم پرداخت الکترونیکی (AFC) اظهار کرد: بسیار خرسندیم که به یکی دیگر از قول‌های داده شده به مردم عمل کردیم چرا که امروز گام‌های مهمی به سوی ایجاد شهر هوشمند در اصفهان برداشته شد.

وی تأکید کرد: نمی‌توان از شهر هوشمند سخن گفت اما (AVL) و AFC نداشته باشیم بنابراین از همه کسانی که کمک کردند این پروژه پر چالش به سرانجام برسد تشکر می‌کنم.

شهردار اصفهان با قدردانی از مشارکت شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران و بانک سپه برای تحقق این پروژه تصریح کرد: بسیاری باور نمی‌کردند که هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی محقق شود، اما خوشبختانه در نتیجه تلاش‌ها و پیگیری‌ها امروز شاهد این حرکت بزرگ و اثربخش در شهر هستیم.

وی ادامه داد: امروز مردم اصفهان از امکاناتی بهره‌مند می‌شوند که نیازی به پرداخت پول نقد ندارند و با اشراف بیشتر بر نحوه فعالیت اتوبوس‌ها دیگر نیاز نیست سردرگم باشند و با بی‌اطلاعی وارد ایستگاه اتوبوس شوند؛ از سوی دیگر مدیران نیز به راحتی قادر به نظارت و انتظام‌بخشی امور هستند.

نوروزی با بیان این که برقراری نظم و استقرار شیوه‌ای برای صرفه‌جویی در زمان از دیگر قابلیت‌های بهره برداری از سامانه‌های هوشمند اتوبوسرانی است، گفت: از این پس ایستگاه‌های اتوبوس بی‌جهت شلوغ نمی‌شوند، زیرا تمام امور نظم پیدا می‌کند.

وی تأکید کرد: قرار بود در دوره سوم شورای اسلامی شهر این اقدام محقق شود، اما اجرای چنین طرحی نیاز به درک صحیح حوزه نرم افزاری داشت که خوشبختانه شاهد تحقق آن در زمان حاضر هستیم.

شهردار اصفهان گفت: این اتفاق بزرگ و اثربخش در جهت تأمین آسایش و آرامش شهروندان انجام شده است که در این راستا از همکاری‌های معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، معاونت مالی و اقتصادی شهرداری، شورای اسلامی شهر و دبیر ستاد شهر هوشمند شهرداری و تمام کسانی که در این کار پر اثر و نجات‌بخش در حوزه حمل و نقل تلاش کردند، صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

کد خبر 487699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.