توزیع ۲۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان از ابتدای ماه رمضان تاکنون

در طرح اطعام مهدوی از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۲۱۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش ایمنا، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان سومین مرحله از پویش ایران همدل آغاز شد که در این مرحله از پویش ایران همدل با عنوان اطعام مهدوی و افطاری ساده بیش از ۳۰۰۰ آشپزخانه فعال هستند.

در پویش اطعام مهدوی و افطاری ساده، در روز اول ماه مبارک رمضان (۲۵ فروردین ماه) ۱۱ هزار و ۴۸۰ غذا، ۳۰۰ افطاری ساده و ۲۷۱۲ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شده است.

همچنین در روز دوم ماه رمضان (۲۶ فروردین ماه) ۱۳۲ هزار و ۴۷ غذا، ۱۴ هزار و ۸۵۸ افطاری ساده و ۴۰ هزار و ۶۹۴ بسته معیشتی و در روز سوم ماه رمضان (۲۷ فروردین ماه) ۱۵۸ هزار و ۲۵۴ غذا، ۲۱ هزار و ۴۵۳ افطاری ساده و ۴۶ هزار و ۷۷۵ بسته معیشتی و در روز چهارم ماه رمضان (۲۸ فروردین ماه) ۴۲۵ هزار و ۹۸۱ غذا، ۶۰ هزار و ۳۷۹ افطاری ساده و ۱۲۰ هزار و ۳۳۵ بسته معیشتی میان نیازمندان پخش شد.

در مجموع در چهار روز اول ماه مبارک رمضان ۷۲۷ هزار و ۷۶۲ غذا، ۹۶ هزار و ۹۹۰ افطاری ساده، ۲۱۰ هزار و ۵۱۶ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شده است.

خیران می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود به اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا از طریق شمارگیری کد دستوری #۱۴* یا شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ اقدام کنند.

همچنین پایگاه‌ها و مراکز کمیته امداد در سراسر کشور و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی در سومین مرحله پویش ایران همدل هستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 487654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.