استقلال با یک تغییر مقابل حریف

آبی پوشان بامداد فردا در دومین بازی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشرطه عراق می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال بعد از برد پرگل در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان، در دومین بازی بامداد فردا و از ساعت ۴۵/‏۰۰ به مصاف الشرطه‬ عراق خواهد رفت. این دیدار که پیش بینی می‌شود سخت‌ترین بازی شاگردان مجیدی در گروه C رقابت‌هاست عیار اصلی تیم استقلال را نشان خواهد داد و هواداران آبی پوش می‌توانند نتیجه تفکرات مجیدی و کادر فنی وی را در زمین مشاهده کنند.

مظاهری درون دروازه

عملکرد خوب رشید مظاهری در طول فصل لیگ برتر و اولین دیدار نشان می‌دهد این بازیکن گلر آبی‌پوشان در دومین بازی آن‌هاست.

مدافعان ثابت

محمد نادری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی و وریا غفوری، چهار مدافع آبی‌ها برابر حریف عراقی خواهند بود. نکته جالب در خط دفاعی استقلال بازگشت غفوری به خط گوشه راست است و به نظر می‌رسد کادر فنی در این دیدار نیز ریسک نخواهند کرد.

خط میانی با یک تغییر

مسعود ریگی، هروویه میلیچ، آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی هافبک‌های مجیدی در مصاف با الشرطه هستند. قطعاً در نیمه دوم فرهاد مجیدی می‌تواند از مهدی مهدی‌پور در خط میانی آبی‌ها استفاده کند. گفتنی است سعید مهری در بازی گذشته از ابتدا در ترکیب حضور داشت که عملکرد او چندان مورد رضایت کادر فنی نبود تا برای تغییر تاکتیک، در نیمه دوم آرش رضاوند به جای او در ترکیب قرار بگیرد. به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد رضاوند مقابل الاهلی، او از ابتدا در ترکیب برابر الشرطه حضور داشته باشد تا تنها تغییر در ترکیب آبی پوشان باشد.

مهاجمان

استقلال در این دیدار دو مهاجم را در ترکیب خود خواهد دید، مهدی قایدی و ارسلان مطهری مهاجمان تیم در این بازی خواهند بود و باید دید برابر مدافعان تیم تحریف چه عملکردی خواهند داشت این در حالی است که شیخ دیاباته نیز می‌تواند برگ برنده کادر فنی در این دیدار باشد و نیمه دوم به جمع مهاجمان استقلال اضافه شود.

کد خبر 487643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.