رضایی: ارتش به دژ مستحکم در مقابل دشمنان تبدیل شده است

استاندار اصفهان گفت: خرد و اندیشه‌ورزی امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری که در جهت انسجام بیشتر و افزایش توان دفاعی به ارتش ارائه کردند، باعث شده این نهاد نظامی به دژ مستحکم در مقابل دشمنان تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی صبح امروز -یکشنبه ۲۹ فروردین ماه_ در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تبریک حلول ماه رمضان اظهار کرد: معیارهای متفاوتی برای احتساب قدرتمندترین ارتش‌های جهان مطرح است، اما هیچ کدام از سیاست مداران به این نتیجه نرسیده‌اند که تنها تجهیزات پیشرفته نظامی و تعداد توپ و تانک و جنگنده‌ها نشان دهنده قدرت باشد و مهمترین معیار سنجش اقتدار یک ارتش، انسجام، هماهنگی و اهداف مقدس آن است؛ بر همین اساس ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قدرتمندترین ارتش‌های جهان به لحاظ اهداف مقدسش تلقی می‌شود.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی، ارتشی الهی است و مانند ارتش برخی کشورهای جهان، صرفاً جهت تصاحب سرزمین و استعمار دیگر ملت‌ها نمی‌جنگد. امروز اتحاد و انسجامی که بین ارتش و سایر نیروهای مسلح ایجاد شده، باعث برانگیختن حسرت کشورهای جهان نسبت به خود شده است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: اگر امروز ارتش جمهوری اسلامی توانسته پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های نظامی کسب کند، به دلیل اهداف مقدس این ارگان نظامی است.

رضایی ادامه داد: بصیرتی که امروز در میان ارتشیان کشور وجود دارد ناشی از آمادگی داشتن در ابعاد مختلف است که باعث شده دستاورهای ارزشمندی در عرصه‌های نظامی کسب کند. خرد و اندیشه‌ورزی امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری که در جهت انسجام بیشتر و افزایش توان دفاعی به ارتش ارائه کردند، باعث شده این نهاد نظامی به دژ مستحکم در مقابل دشمنان تبدیل شود؛ البته ما نباید به توان فعلی نیروهای نظامی بسنده کنیم، بلکه باید در جهت نوآوری، خلاقیت و ارتقای توانمندی در عرصه‌های دفاعی گام برداریم.

وی یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنترل بحران کرونا همراه مردم و سایر نیروهای مسلح بود؛ امروز تمامی نیروهای نظامی آمادگی دارند تا در کنار نظام باشند و از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند؛ بنابراین کار خستگی‌ناپذیر ارتشیان، نشان از توانمندی معنوی و مادی آن‌ها است که کمک شایانی را به نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است.

استاندار اصفهان گفت: برای ارتشیان دلاور آرزوی موفقیت داریم. ارتش امروز سرافراز است و بدون شک در دفاع از کشور جانفشانی خواهد کرد و مردم اصفهان قدردان این زحمات هستند. ۴۸ هزار شهید ارتش گواه بر شهیدپرور و جان بر کف بودن این نیروی نظامی است.

کد خبر 487642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.