فضاسازی شهری مشهد با کمپین "رمضان ماه تمرین صبر"

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد با کمپین «رمضان ماه تمرین صبر» پذیرای ماه مهمانی خدا شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی حسینی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، به‌نوعی ماه تمرین صبر در کنار پرورش روح و جسم است، بر همین اساس طرح‌های ویژه این ماه در قالب کمپین " رمضان ماه تمرین صبر" در نقاط مختلف شهر اکران شده است.

وی با بیان این که این کمپین با شعار کمی "صبورتر-کمی مهربان‌تر" اجرا شده است، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان در حوزه اجتماعی و اخلاقی ماه خودسازی، صبر، شکیبایی و مدارا کردن است مفاهیمی که بارها در دین مبین اسلام بر آن تأکید شده است.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد افزود: با نگاهی به پرونده‌های مربوط به خشونت‌های خانگی و آمار مرتبط با نزاع‌ها که به‌واسطه شیوع ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن بیشتر شده است؛ می‌بینیم که دلیل بیشتر این نوع حوادث کاهش آستانه تحمل و بی‌صبری افراد در جامعه است.

وی با بیان این که ماه رمضان فرصت خوبی است تا با استفاده از این فضای معنوی در راستای بالا بردن آستانه تحمل و صبر جامعه فرهنگ‌سازی شود، خاطرنشان کرد: بر همین اساس مدیریت شهری تصمیم گرفت تا باهدف ترویج فرهنگ خودسازی، صبوری و مدارا کمپین «رمضان ماه تمرین صبر» را با شعار کمی "صبورتر_کمی مهربان‌تر" اجرا کند.

حسینی ادامه داد: معتقدیم تأثیر و اهمیت تصاویر بسیار بیشتر از انتقال مفاهیم از طریق کلام است، لذا از فضای تبلیغات شهری به‌عنوان مهم‌ترین ظرفیت مدیریت شهری برای توسعه و ترویج فرهنگ صبوری و مدارا استفاده و طرح‌هایی با این مضامین در نقاط مختلف شهر اکران شده است.

کد خبر 487634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.