هوشمندسازی اتوبوسرانی اصفهان با اختصاص ۹۰ میلیارد تومان

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: برای هوشمندسازی اتوبوسرانی اصفهان از مدرن‌ترین و جدیدترین تکنولوژی‌ها استفاده شده است تا آسایش شهروندان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی طهرانی صبح امروز _ یکشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۰، در یکصد و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: پروژه سامانه جامع حساب شهروندی، پرداخت الکترونیک و سامانه جامع مدیریت هوشمند ناوگان اتوبوسرانی اصفهان به صورت BOT و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان تهیه شده که با قیمت‌های کنونی ارزش پروژه ۳۰۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: بخش عمده‌ای از تجهیزات این پروژه از خارج با استفاده از یورو خریداری شده است.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان ادامه داد: شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران با استفاده از اعتبارات موجود خود خرید مورد نیاز برای پروژه را به موقع انجام داد و خوشبختانه علی‌رغم مشکلات تحریم‌ها و کرونا در زمان مقرر این تجهیزات به اصفهان رسید و نصب شد.

وی گفت: نظیر پروژه سامانه جامع حساب شهروندی، پرداخت الکترونیک و سامانه جامع مدیریت هوشمند ناوگان اتوبوسرانی تاکنون تنها در دو شهر آسیایی استفاده شده است.

طهرانی تاکید کرد: سیستم‌های پیشرفته بکار رفته برای هوشمندسازی اتوبوسرانی اصفهان یکی از مدرن‌ترین و جدیدترین تکنولوژی‌ها برای تنظیم سفر با اتوبوس و تأمین آسایش و آرامش شهروندان است.

کد خبر 487618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.