سرعت تردد حمل و نقل عمومی در خیابان امام خمینی(ره) افزایش می‌‍یابد

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: خط پرش اتوبوس در خیابان امام خمینی(ره) در حال احداث است و به زودی با صرف هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال راه‌اندازی می‌شود.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای افزایش سرعت حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس‌ها در خیابان امام خمینی (ره)، حدود ۱۵۰ متر قبل از تقاطع خیابان شریف، اتوبوس‌ها به سمت زیر پل و سپس به تقاطعی که چراغ راهنمایی و رانندگی آن ابتدا برای اتوبوس سبز شده و با فاصله اندکی برای سایر خودروها نیز سبز می‌شود، می‌رسند.

وی تاکید کرد: هدف از ایجاد خط پرش در خیابان امام خمینی افزایش سرعت ناوگان حمل و نقل عمومی و رضایتمندی شهروندان است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه احداث چهارراه در تقاطع خیابان‌های حسین آباد و امام رضا (ع) از دیگر پروژه‌های این منطقه در سال ۱۴۰۰ است، تصریح کرد: پیشنهاد احداث سه راه در خیابان کاتب اصفهانی با پیش بینی اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان مطرح شده که در مرحله بررسی است.

وی ادامه داد: برای ترمیم و بهینه سازی پل عابر پیاده خیابان کهندژ نیز ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده تا پس از انجام این اقدامات بار دیگر در اختیار شهروندان قرار گیرد.

اشرفی خاطرنشان کرد: بودجه حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۱ شهرداری ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته که برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های متعدد ترافیکی منطقه هزینه خواهد شد.

کد خبر 487602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.