خطیبی: تراکتور تنها تیمی است که در این مسابقات بازیکن خارجی ندارد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بعد از بازی آماری به دست آوردیم که از لحاظ مالکیت توپ و آمار پاس بهتر از شارجه بودیم، شش کرنر ما داشتیم و یک کرنر تیم حریف، داور پنالتی واضح و صد در صد تراکتور را نگرفت، نیمه اول یک الی دو موقعیت به شارجه دادیم ولی در نیمه دوم بازیکنانم فوق العاده کار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول خطیبی پس از تساوی تراکتور مقابل الشارجه اظهار کرد: به بازیکنان خودم و الشارجه خسته نباشد میگویم، فوتبال زیبایی را از هر دو تیم دیدیم. بعد از بازی آماری به دست آوردیم که از لحاظ مالکیت توپ و آمار پاس بهتر از شارجه بودیم، شش کرنر ما داشتیم و یک کرنر تیم حریف، داور پنالتی واضح و صد در صد تراکتور را نگرفت، نیمه اول یک الی دو موقعیت به شارجه دادیم ولی در نیمه دوم بازیکنانم فوق‌العاده کار کردند.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود که فقط گل نداشت و حیف شد، می‌توانستیم پیروز میدان باشیم از نتیجه راضی نیستم ولی از تلاش و عملکرد بازیکنان راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان این که تراکتور تنها تیمی است که در این مسابقات بازیکن خارجی ندارد، تصریح کرد: قبل از فصل فدراسیون فوتبال ایران اجازه استفاده از بازیکنان خارجی را نداد که متأسفانه نتوانستیم از بازیکن خارجی استفاده کنیم.

خطیبی در خصوص شانس صعود تیم‌ها به مرحله بعدی مسابقات، خاطر نشان کرد: در گروه مرگ قرار داریم و در حال حاضر هر چهار تیم شانس صعود دارند، برای بازی آینده هر تیمی اشتباه کمتری داشته باشد می‌تواند صعود کند که امیدوارم آن تیم تراکتور باشد.

کد خبر 487591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.