گلکسی تب ای ۷ لایت سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

تصاویر منتشر شده از نمای نیم‌رخ گلکسی تب A7 Lite سامسونگ، برآمدگی کوچکی در پنل پشتی را نشان می‌دهد که مخصوص دوربین آن است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ قصد دارد یک مدل تبلت اقتصادی به نام گلکسی تب A7 Lite را معرفی کند. پیش از این تصاویر رندر و مشخصات فنی اولیه این تبلت به نمایش گذاشته شد و اخیراً تصویر رندر دیگری از این محصول به رنگ نقره‌ای ارائه شده است.

تصاویری که جدیداً منتشر شده واضح‌تر از تصاویر پیشین است بنابراین می‌توان حاشیه‌های صفحه نمایش تبلت اقتصادی سامسونگ را به همراه دوربین سلفی و بلندگوی مکالمه به آسانی دید. تصاویر منتشر شده از نمای نیم‌رخ گلکسی تب A7 Lite سامسونگ برآمدگی کوچکی در پنل پشتی را نشان می‌دهد که مخصوص دوربین آن است. کلیدهای کنترل صدا و پاور در سمت راست محصول تعبیه شده و کلید پاور بالای دکمه‌های تنظیم صدا قرار گرفته است.

تا کنون اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی تب A7 Lite سامسونگ ارائه نشده است، البته پیش از این اعلام شده بود که این تبلت اقتصادی به پردازنده Helio P22T SoC مجهز است به همراه سه گیگابایت حافظه رم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، دارای صفحه نمایش ۸.۴ یا ۸.۷ اینچ است و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

کد خبر 487587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.