مچ بند Fitbit Luxe با حسگر تشخیص اضطراب وارد بازار می‌شود

تصاویر منتشر شده از مچ بند Fitbit Luxe نشان می‌دهد که این محصول دارای صفحه نمایش OLED رنگی است و به حسگرهای مختلف نیز مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت فیت بیت ماه گذشته مچ بند هوشمند Ace 3 را معرفی کرد. به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد به زودی مچ بند فیت بیت Luxe را نیز رونمایی کند. تصاویری از محصول جدید منتشر شده است که اطلاعات بیشتری در مورد آن در اختیار افراد قرار می‌دهد.

به نظر می‌رسد مچ بند فیت بیت در رنگ‌های مختلف وارد بازار می‌شود و بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ دارد. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد سخت افزار این محصول ارائه نشده است، اما به نظر می‌رسد مچ بند Fitbit Luxe به صفحه نمایش رنگی OLED مجهز شده باشد و از حسگر تشخیص ضربان قلب، حسگر ردیابی خواب و چندین حالت ورزشی مختلف بهره می‌برد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، فیت بیت لوکس از حسگر تشخیص میزان اضطراب نیز برخوردار است و به احتمال زیاد ضد آب خواهد بود بنابراین می‌توان هنگام شنا کردن نیز از این گجت استفاده کرد. مچ بند فیت بیت لوکس دارای GPS نیست و بر اساس GPS گوشی می‌تواند مسیری را که فرد در آن ورزش کرده است ردیابی کند.

تاریخ عرضه و قیمت این محصول هنوز مشخص نشده است، اما با توجه به تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد که به زودی شاهد ورود آن به بازار خواهیم بود.

کد خبر 487586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.