پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: نتیجه نشست مشترک اعضای برجام در شهر وین تأثیر مستقیم بر نرخ ارزهای شاخص بازار همچون دلار، یورو و پوند دارد و در صورتی که پالس‌های رسانه‌ای مثبتی از این نشست مشترک بیرون بیاید، شاهد کاهش نرخ فروش ارزهای شاخص در بازار آزاد معاملات خواهیم بود.

وی افزود: دلار در روزهای اخیر بین کانال ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان و ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان نوسان داشته و به نظر می‌رسد تا پیش از اعلام رسمی اخبار نتیجه نشست مشترک اعضای برجام در وین، ارزش این ارز شاخص در جریان معاملات بازار آزاد همچنان نوسانات نامحسوسی را تجربه کند.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: متأسفانه دستگاه دیپلماسی کشور از نتیجه نشست‌های برجامی بر بازار ارز ناآگاه است و بدون توجه به مشکلات فعالان اقتصادی در جریان تأمین ارز به جهت رفع نیاز صنایع و بنگاه‌های تولیدی به مواد اولیه، اعلام نتیجه نهایی نشست‌های مهم سیاسی همچون وین را محرمانه کرده و به بازه زمانی دیگری موکول می‌کند.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 487575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.