پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌شد کاهش ارزش اونس جهانی طلا در بازار معامله‌گران بین‌المللی موجب شد تا در جریان معاملات روز گذشته بازار طلا، سکه و جواهرات شاهد کاهش نامحسوس قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار باشیم.

وی افزود: در حال حاضر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۴۵ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده و در صورتی که جریان کاهشی ارزش اونس جهانی طلا در بازارهای بین‌المللی ادامه پیدا کند، افت بیشتر قیمت سکه، طلا و جواهرات در بازار محتمل است.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات تصریح کرد: کاهش نقدینگی در بازار سکه، طلا و جواهرات موجب شده تقاضا برای خرید طلا و جواهرات تا حد زیادی پایین بیاید و همین امر جریان کاهش نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار را نامحسوس و کم سرعت کرده است.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 487573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    0 0
    تو3ساله گذشته فقط شاهده گرونی بودیک کاش همه چیزارزون شه اللخصوص خونه ومسکن حقوقهااصلابااین اجاره خونه ها نمیخونه خریدشم که شده رویا