شاگردان وحید شمسایی به پیروزی برابر مدافع عنوان قهرمانی نیاز دارند

در هفته ششم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال، تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب ششمین هفته از رقابت‌های مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال، تیم گیتی پسند اصفهان امروز_ یکشنبه ۲۹ فروردین، از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن هندبال شهر تهران برابر تیم مس سونگون ورزقان قرار می‌گیرد. تیم مس سونگون به دلیل حواشی ایجاد شده در فینال مسابقات فصل گذشته در شهر ورزقان با حکم کمیته انضباطی رو به رو شده است و باید در یک بازی خارج از شهر خود میزبان تیم گیتی پسند اصفهان باشد به همین دلیل این دیدار در تهران برگزار خواهد.

مس سونگون در دور نخست رقابت‌ها در گروه ب قرار داشت و با ۲۶ امتیاز به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرد؛ شاگردان "علی افضل" در دور نهایی مسابقات از ۵ بازی، ۴ پیروزی و تنها یک شکست برابر تیم سن ایچ ساوه داشته‌اند و در حال حاضر با ۱۲ امتیاز صدرنشین دور نهایی رقابت‌های امسال هستند.

در آن سوی میدان گیتی پسند که در گروه نخست دور اول قرار داشت و توانست با ۲۷ امتیاز مانند حریف خود به عنوان تیم اول از گروه صعود کند. یاران "علی اصغر حسن زاده" در دور دوم نتایج دلچسب نداشته‌اند و از ۵ بازی دور نهایی با ۲ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست و کسب ۸ امتیاز به عنوان سومین تیم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دست یافتند.

دیدار رقیبان دیرینه در فوتسال در دور رفت مرحله نهایی در حالی به پایان رسید که گیتی پسند که در ابتدا با ۲ گل از حریف خود پیش بود با نتیجه ۳ بر ۲ نتیجه را به سود مس سونگون واگذارد کرد تا به این وسیله حساسیت در دیدار برگشت به مراتب بالاتر از دیدار رفت دو تیم باشد.

شاگردان "وحید شمسایی" برای کسب مقام قهرمانی در این فصل باید با دست پر از این بازی خارج شوند تا فاصله ۴ امتیازی خود با تیم صدرنشین را کاهش دهند و با عملکرد قابل قبول در بازی‌های آینده، بتوانند از لغزش احتمالی تیم مس سونگون نیز استفاده کنند و به مقام قهرمانی دست پیدا کنند. از طرف دیگر مس سونگون نمی‌خواهد صدرنشینی را از دست بدهد و به دنبال کسب حداقل یک امتیاز برابر گیتی پسند است تا بتواند با نتیجه گیری در بازی‌های پیش رو باز هم به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

سایر دیدارهای هفته ششم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال (یکشنبه ۲۹ فرودین، ساعت ۲۲):

سن ایچ ساوه _ کراپ الوند

مقاومت البرز _ فرش آرا مشهد

کد خبر 487564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.