عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از ارزش افزوده ۶۷۲ میلیارد تومانی برای شهرداری سبزوار تا پرداخت مطالبات بازنشستگان شهرداری سنندج و تعطیلی بازار هفتگی گرگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

خط کشی عرضی بیش از ۵ هزار مترمربع از معابر شهری قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طی سال گذشته در مجموع ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع خط کشی عرضی در معابر سطح شهر قزوین انجام شده است.

سم‌پاشی درختان سطح شهر زرند با سموم ارگانیک

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از عملیات سم‌پاشی درختان سطح شهر در راستای پیشگیری از طغیان شته‌ها، کنترل آفات گیاهی، حذف آلاینده‌ها و حفاظت از محیط زیست خبر داد و گفت: عملیات سم‌پاشی و محلول‌پاشی درختان فضای سبز پارک‌ها و معابر اصلی شهر با رعایت کامل اصول فنی و با استفاده از سموم استاندارد و ارگانیک

در حال انجام است.

انجام مرحله دوم واکسیناسیون کارکنان آرامستان ساری

مرحله دوم واکسیناسیون کارکنان سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ساری در برابر ویروس کرونا انجام شد.

ارزش افزوده ۶۷۲ میلیارد تومانی برای شهرداری سبزوار

احسان وحدتی، رئیس اداره املاک شهرداری سبزوار گفت: طی چهار سال گذشته، از محل اجرای ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها و توافق‌های صورت گرفته حدود ۶۷۲ میلیارد تومان ارزش افزوده برای شهرداری سبزوار ایجاد شده است.

تعطیلی بازار هفتگی گرگان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان با اعلام این خبر گفت: با همکاری سه جانبه شهرداری، نیروی انتظامی و پلیس راهور با هدف حفظ سلامت شهروندان و خود دست فروشان، از هرگونه بساط گستری و فعالیت وانت‌های بار فروش به خصوص در محور بلوار هیرکان جلوگیری شد.

۴۰ پاکبان شهرداری کاشان در برابر کرونا واکسینه شدند

محمدرضا قنبری، معاون خدمات شهری شهرداری کاشان گفت: تاکنون ۴۰ پاکبان شهرداری کاشان در مقابل ویروس کرونا دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

شهرداری کلاردشت در انتظار تصویب بودجه ۱۴۰۰ ‏

نجم‌الدین پورعلی، شهردار کلاردشت با ابراز گلایه از تصویب نشدن بودجه گفت: بسیاری از پروژه‌های شهرداری ۸۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تصویب نشدن بودجه در مقابل افتتاح و بهره‌مندی شهروندان گرفته خواهد شد چرا که با توجه به میزان تورم باید مبالغ بیشتری برای پروژه‌ها و اقدامات شهر هزینه کنیم.

پرداخت ۶۵ میلیارد ریال از مطالبات بازنشستگان شهرداری سنندج

آسیه یوسفی، مدیر مالی شهرداری سنندج از پرداخت ۶۵ میلیارد ریال از مطالبات بازنشستگان در سال ۹۹ خبر داد و اعلام کرد: این مبلغ جهت تسویه پاداش پایان خدمت، سنوات، مانده مرخصی و مطالبات مرتبط با احصاء سابقه و حق بیمه ۴ درصد سخت و زیان‌آور کارکنان و کارگران شهرداری پرداخت شد.

کاهش ۵ درصدی حوادث آتش سوزی و امداد در شهر سمنان

سعید اسمعیل پور، رئیس سازمان آتش نشانی سمنان گفت: طی سال گذشته یک هزار و ۲۶۱ مورد حادثه و حریق در سمنان به‌وقوع پیوست که نسبت با مشابه دو سال قبل کاهش پنج درصدی حوادث را شاهد بودیم.

کد خبر 487517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.