نخستین گروه پاک‎بانان کاشانی علیه کرونا واکسیناسیون شدند

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان از آغاز واکسیناسیون پاک‌بانان کاشانی علیه بیماری کووید ۱۹ خبر داد و گفت: نخستین گروه این قشر در معرض آسیب، واکسن سینوفارم دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس پستی که در صفحه رسمی شهرداری کاشان منتشر شده است، محمدرضا قنبری با اشاره به اینکه پاکبانان در زمینه ابتلاء به کرونا ویروس از اقشار در معرض خطر و آسیب زیاد محسوب می‌شوند، اظهار کرد: با توجه به اهتمام متولیان حوزه بهداشت، ستاد مقابله با کرونا و نیز مدیریت شهری برای صیانت از سلامتی نگهبانان پاکیزگی شهر، این گروه در اولویت دریافت واکسن قرار گرفتند.

وی، خاطرنشان کرد: بر این اساس، ۴۰ نفر از پاکبانان بالای ۵۰ سال که با زباله‌های عفونی نیز در تماس هستند، علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه شدند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان افزود: گروه دیگری از پاک‌بانان واجد شرایط نیز طی روزهای آینده واکسن دریافت می‌کنند.

قنبری از نقش‌آفرینی دانشگاه علوم پزشکی به ویژه گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت برای اجرای این طرح قدردانی و بر ضرورت همکاری نهادها، دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف برای اجرای هر چه بهتر آن تأکید کرد.

گفتنی است بر اساس اعلام صورت گرفته، طرح واکسیناسیون در چهار فاز اجرا می‌شود که گروه‌های مختلف منطقه بر اساس اولویت‌بندی تعیین شده علیه بیماری کووید ۱۹ واکسیناسیون می‌شوند.

نخستین گروه پاک‎بانان کاشانی علیه کرونا واکسیناسیون شدند

کد خبر 487516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.