جدال دیبالا و رونالدو در گلزنی برای یووه

در تورین قلم‌ها آماده اند تا دفترچه رکوردهای یوونتوس را اصلاح کرده و نام‌های جدیدی در آن یادداشت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی تیم یوونتوس تنها یک گل با رسیدن به ۱۰۰ گل زده برای تورینی ها فاصله دارد و می‌تواند در این فصل جایگاه خودش را در جدول برترین گلزنان تاریخ یووه بهبود ببخشد.

پائولو دیبالا از زمان پیوستنش از پالرمو به ترکیب یوونتوس همواره نمایش‌های درخشانی را ارائه داده و یکی از مهمترین ارکان موفقیت یووه ای ها در طول فصول اخیر بوده است. بسیاری از هواداران بانوی پیر شیفته او هستند و علاقه شدیدی به مرد آرژانتینی تیم خود دارند.

اگرچه آمار گلزنی دیبالا در مجموع برای یوونتوس قابل توجه بوده، اما او در فصل جاری شرایط سختی را پشت سر گذاشت و مصدومیت‌های متوالی و ابتلاء به ویروس کرونا باعث شد تا این بازیکن نتواند در این فصل مانند همیشه به تیمش در کسب موفقیت‌ها کمک کند و شاید یکی از عوامل افت یووه همین مسئله دوری دیبالا از میادین بوده است.

در همین حال کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس نیز در حال نزدیک شدن به رکورد صد گل برای این تیم است و در حال حاضر او موفق شده تا ۹۷ گل به ثمر برساند. یک هت تریک دیگر در بازی‌های آینده می‌تواند خبر بسیار مسرت بخشی برای او باشد چرا که این بازیکن نیز جایگاه به خصوصی در جدول برترین گلزنان تاریخ این باشگاه پیدا خواهد کرد.

در صورت ماندن رونالدو و یوونتوس در یووه برای فصل بعد، هواداران امیدوار هستند تا این زوج قدرتمند بتوانند فصل آینده تیمشان را در راه بازگشت به اوج و کسب موفقیت‌های دوباره به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا یاری کنند.

کد خبر 487512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.