مورینیو: به حرف‌های پوگبا اهمیتی نمی‌دهم

روزهای ناموفق خوزه در انگلستان باعث شده تا او خیلی بیشتر نشان دهد که چرا به او می گویند، آقای خاص!

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، تاتنهام حال و روز خوبی ندارد و در رقابت‌های لیگ برتر در بسیاری از مسابقات امتیاز از دست می‌دهد. مورینیو در رقابت قبلی خود نیز موفق نشد تیمش را برابر یونایتد به پیروزی برساند و در مقابل اورتون هم یک تساوی به دست آوردند تا آقای خاص عصبانیتش را در مصاحبه‌ها نشان دهد.

پس از رقابت با منچستریونایتد، مورینیو با سولسشر وارد یک جدال لفظی شد. سولسشر گفته بود که حرکات سون در زمین بازی کاملاً غیرمنطقی و غیر اخلاقی است و از سوی دیگر مورینیو هم به صحبت‌های سولسشر واکنش نشان داده بود تا آتش مسابقه حتی پس از اتمام آن نیز داغ بماند.

پس از اظهارنظرهای هر دو مربی، پل پوگبا ستاره یونایتد که سابقاً با مورینیو نیز در این تیم کار کرده به انتقاد از او پرداخت و مورینیو را متهم به لجاجت در هدایت تیم کرد. پوگبا گفته بود که سولسشر بسیار منطقی‌تر و اجتماعی‌تر است و اگر کسی را از زمین بازی بیرون بگذارد تنها به خاطر مسائل فنی است اما خوزه ممکن است به خاطر لجاجت، بازیکنان را در ترکیب تیم قرار ندهد.

صحبت‌های پوگبا بدون شک پاسخ مورینیو را نیز در پی داشت: هیچ تمایلی به صحبت درباره حرف‌های پوگبا ندارد و اگر بخواهم صادقانه بگویم، به هیچ عنوان کوچک‌ترین اهمیتی برایم ندارد که پوگبا درباره من و مربیگری ام چه صحبت‌هایی انجام داده است.

این جدال‌های لفظی بدون شک نشان دهنده عصبانیت این روزهای خوزه مورینیو است و آقای خاص فوتبال دنیا فشار زیادی را احساس می‌کند. فشاری که ممکن است در روزها و مسابقات آتی بیشتر شود، مگر اینکه تاتنهام بالاخره طعم پیروزی‌های متوالی را بچشد.

کد خبر 487507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.