۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
تولید لباس ضدویروس در کرواسی

گروهی از تولید کنندگان لباس در کرواسی با همکاری یکدیگر لباسی طراحی کرده‌اند که می‌تواند طی تنها دو ساعت، بیش از ۹۹ درصد ویروس‌های موجود روی لباس را از بین ببرد. بدون شک این اقدام گام بلندی در بهبود رکود اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کووید -۱۹ خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بیش از یک سال از ظهور ویروس کرونا در جهان می‌گذرد و طی این مدت، بسیاری از مردم، هر یک در زمینه تخصص خود برای مهار بیماری کووید -۱۹ به خلاقیت پرداخته‌اند. کمپانی‌ها نیز در تولید محصولات خود دست به ایده‌پردازی زده و تلاش کرده‌اند محصولاتی با بیشترین مقاومت در مقابل ویروس کرونا تولید کنند اما در این بین یکی از شرکت‌های پوشاک در کرواسی با اقدام جالب خود همه را شگفت‌زده کرده است. به زودی لباس‌هایی از سوی کمپانی مذکور در اختیار مردم این کشور قرار می‌گیرد که می‌تواند پس از گذشت تنها دو ساعت، بیش از ۹۹ درصد تمام ویروس‌های اطراف را از بین ببرد.

مدیر کمپانی پوشاک Varteks روز پانزدهم آوریل در مصاحبه با گزارشگران رسانه‌های اجتماعی از جزئیات محصول جدید سخن گفت و ادعا کرد که لباس ضدویروس این شرکت، اولین محصول جهان در نوع خود است که به زودی در بازارهای سراسر کشور عرضه خواهد شد.

در واقع لباس جدید یک پوشش ضدویروس دارد که تاثیر تمام عوامل بیماری‌زای اطراف خود را تا ۹۹ درصد کاهش می‌دهد. البته این نوع پارچه ابتدا توسط یکی از کارخانه‌های الیاف ایتالیایی تولید شد، اما برای اولین بار در کرواسی برای دوخت لباس استفاده شد. طراحان لباس ضدویروس کرواسی در دوخت این کت‌های مردانه دقت لازم را به کار گرفته‌اند تا علاوه بر تضمین حفظ سلامت کاربران، از نظر ظاهری نیز آن‌ها را راضی نگه دارند. در نتیجه زیبایی و ویژگی خاص این لباس می‌تواند به طور چشمگیری در رونق اقتصادی شرکت Varteks سهیم باشد و رکود اقتصادی ناشی از کرونا در کشور را نیز تا حدی جبران کند.

تولید لباس ضدویروس در کرواسی

کد خبر 487492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.