۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
برگزاری مسابقه دعوت در رادیو

رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) از برگزاری مسابقه ای با مشارکت این دانشگاه و رادیو اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) اصفهان، محسن حاج کاظمیان با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه در ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به اهمیت قرآن در ماه مبارک رمضا و زندگی، برنامه‌ای مشترک بین دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) و رادیو اصفهان به نام مسابقه دعوت نامه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه هر روز ساعت ۱۸ برگزار می‌شود و شرکت کنندگان ابتدا باید برای مشاهده سوالات به سایت دانشگاه مراجعه کنند و سپس پاسخ مورد نظر به شماره اعلام شده از طرف رادیو اصفهان ارسال کنند.

رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) در خصوص جوایز این مسابقه، تصریح کرد: این مسابقه هر روز ۳ برنده خواهد داشت که می‌توانند در پایان ماه مبارک با مراجعه به دانشگاه جوایز خود را تحویل بگیرند.

حاج کاظمیان در رابطه با دیگر برنامه‌های این دانشگاه در ماه مبارک رمضان، گفت: هدف ما این بود در این ماه بیش از پیش با صدا و سیما به عنوان رسانه‌ای تأثیرگذار ارتباط داشته باشیم و از همین رو با همکاری شبکه تلویزیونی اصفهان برنامه یادگار معنوی را نیز خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این برنامه که در آن دعای ابوحمزه ثمالی قرائت می‌شود، یادبود مرحوم حجت الاسلام حاج مهدی مظاهری مؤسس دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) است که از خدمتگزاران این دعای معنوی بود.

رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) ضمن اشاره به اهمیت قرائت این دعا در ماه مبارک رمضان، اضافه کرد: این نیایش که بسیار به قرائت آن سفارش شده است از ساعت ۲۳:۴۵ الی ۲:۱۵ از شبکه اصفهان پخش می‌شود.

کد خبر 487487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد بدیعی IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 1
    خیلی عالی هست برنامه.