مناطق جنوبی و غربی استان اصفهان در انتظار بارش‌های بهاری

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: موج ناپایدار جنوبی و ضعیفی از روی استان از عصر امروز تا اواخر وقت فردا می‌گذرد و روز یکشنبه با گذر موج‌های ضعیف، رگبارهای پراکنده و احتمال رعد و برق به ویژه در مناطق جنوبی و غربی استان خواهیم داشت.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به گذر موج ناپایدار جنوبی ضعیفی از روی استان اصفهان از عصر امروز تا اواخر وقت فردا، اظهار کرد: در این مدت آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری است، گاهی افزایش ابر و وزش باد را خواهیم داشت.

وی با اشاره به گذر امواج ناپایدار ضعیف در روز یکشنبه، تصریح کرد: روز یکشنبه با گذر موج‌های ضعیف، شاهد افزایش ابر و رگبارهای پراکنده و احتمال رعد و برق به ویژه در مناطق جنوبی و غربی استان خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به این که دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: چوپانان و خور وبیابانک با دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای صفر درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 487483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.