پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود که بازار فردا هم منفی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا _ یک‌شنبه ۲۹ فروردین ماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: ارزش کل معاملات بازار بورس رسیده به ۱,۵۰۰ میلیارد تومان و این بحران نقدی شوندگی محسوب می‌شود. مشخص نیست چه اقداماتی انجام شد که اعتماد از بازار سرمایه رفته و ارزش معاملات که ۲۰ هزار میلیارد تومان بود اکنون به این مقدار رسیده است.

وقتی روز سه شنبه هفته گذشته حقوقی فولاد مبارکه صف خرید را عرضه کرده و حدود ۸۰ میلیون سهم می‌فروشد موجب افزایش مجدد حجم عرضه در بازار می‌شود. در چنین شرایطی نمی‌توان گفت ریزش بازار ناشی از رفتار و عملکرد افراد حقیقی و تازه واردها است.

روز سه شنبه فولاد مبارکه ۸۰ میلیون صف خرید عرضه کرد و موجب صف خرید شد، ممکن است این حقوق بازار گردان بوده باشد، اگر آن حقوقی بازار گردان بود و ۹۰ میلیون سهم را در روز سه شنبه فروخت چرا اکنون صف فروش را نمیخرد؟

هیچ خبری از بازارگردان‌ها، تزریق روزانه چند هزار میلیارد تومانی منابع، از صندوق تثبیت بازار و یا حتی فروش اوراق توسط هلیدینگ ها و تأمین مالی بازار سرمایه نیست.

بازار سرمایه با حجمی از وعده رو به رو است، اکنون بیشتر سرمایه گذاران به دنبال ورود به بازار رمز ارزها به هر قیمتی هستند (به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود ریسک بسیار بالایی دارد)، مشخص است که بازار رمز ارزها که آزاد است و قوانین و وعده‌های مسئولان بر آن تأثیری ندارد برای مردم جذاب‌تر بوده و سود بیشتری از سرمایه گذاری در آن کسب خواهند کرد.

اکنون هیچ تحلیلی جوابگوی بازار سرمایه ایران نیست و حمایتی نیز از ان نمی‌شود، حدود ۹ است که ریزش‌های بازار ادامه یافته است. پیش بینی می‌شود که بازار فردا هم منفی باشد.

کد خبر 487480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.